TERMÉKTÁMOGATÁS

Terméktámogatásunk lényege, hogy Partnereink mindennapi munkáját szakképzett tanácsadóinkkal segítsük.

Válaszadás szinte azonnal, telefonon, e-mailben,
távoli elérésen (TeamViewer) keresztül

Átlagosan 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezünk

Átlagosan 2 perc alatt
kapcsoljuk tanácsadónkhoz

Garantált visszahívás
1 munkanapon belül

Online hibabejelentés a
Partnerközpontban

Mi a terméktámogatás?

Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra, ránk mindig, minden problémával, kérdéssel kapcsolatban számíthatnak!

  • Terméktámogatási szolgáltatásaink körében folyamatos verziókövetést, jogszabálykövetést nyújtunk, valamint a Központi Tanácsadó Szolgálat szolgáltatásai vehetők igénybe.
  • Központi Tanácsadó Szolgálatunk általános terméktámogatással és egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is rendelkezésükre áll.
  • E-mailben, vagy az online bármikor elérhető Partnerközponton keresztül bejelentési lehetőséget biztosítunk.
  • Élő Terméktámogatással rendelkező Partnereink részére a programhibák kijavítását ingyenesen biztosítjuk.
  • Bejelentéseit bármikor nyomon követheti Partnerközpontunkon (0-24), akár új bejelentést, kérdést tehetnek fel Tanácsadó szolgálatunknak.

Mivel és hogyan fordulhat a Központi Tanácsadó Szolgálathoz?

  • Tanácsadó szolgálatunk munkaidőben (8:30-tól 16:30-ig) telefonon áll Partnereink rendelkezésére, ahol a tanácsadónk a korábbi bejelentések ismeretében hatékonyan tud segíteni.
  • Fejlesztési igényeket adhat be, amelyet szakértő csapatunk megvizsgál és akár már működő lehetőséggel oldjuk meg igényét.
  • Tanácsadóink az általános segítségnyújtáson túl egyedi feladatokat is tudnak vállalni, személyre szabott oktatásokkal, konzultációval segíthetik a munkájukat (Pl.: egyedi riportok, bizonylatképek összeállítása, automatizált folyamatok üzembehelyezése stb.).

Hogyan segítjük az Ön napi munkáját?

Munkaidőn kívül e-mailben és Partnerközponton keresztül fogadjuk a bejelentéseket

Munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig rendelkezésre állunk

Elér minket telefonon, Partnerközponton keresztül, vagy e-mailben

Távoli eléréssel segítséget nyújtunk akár az Ön számítógépén is

Távoli segítségnyújtás egyszerűen

Tanácsadóink Önökkel szorosan együttműködve, a modern digitális csapatmunka eszközeit felhasználva, elsősorban képernyőmegosztással (Teamviewer) és telefonon kezelik a bejelentéseket.

Letöltöm a teamviewer-t

Kapcsolat

Központi iroda:

+36 1 481 9000

Nagy Machinátor támogatás:

+36-1 481-9002

sERPa támogatás:

+36-1 481-9003