Válaszadás szinte azonnal, telefonon, e-mailben,
távoli elérésen (TeamViewer) keresztül
Átlagosan 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezünk
Átlagosan 2 perc alatt
kapcsoljuk tanácsadónkhoz
Garantált visszahívás
1 munkanapon belül
Online hibabejelentés a
Partnerközpontban
Mi a terméktámogatás?
Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra, ránk mindig, minden problémával, kérdéssel kapcsolatban számíthatnak!
- Terméktámogatási szolgáltatásaink körében folyamatos verziókövetést, jogszabálykövetést nyújtunk, valamint a Központi Tanácsadó Szolgálat szolgáltatásai vehetők igénybe.
- Központi Tanácsadó Szolgálatunk általános terméktámogatással és egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is rendelkezésükre áll.
-
E-mailben, vagy az online bármikor elérhető Partnerközponton keresztül bejelentési lehetőséget biztosítunk.
- Élő Terméktámogatással rendelkező Partnereink részére a programhibák kijavítását ingyenesen biztosítjuk.
- Bejelentéseit bármikor nyomon követheti Partnerközpontunkon (0-24), akár új bejelentést, kérdést tehetnek fel Tanácsadó szolgálatunknak.
Mivel és hogyan fordulhat a Központi Tanácsadó Szolgálathoz?
- Tanácsadó szolgálatunk munkaidőben (8:30-tól 16:30-ig) telefonon áll Partnereink rendelkezésére, ahol a tanácsadónk a korábbi bejelentések ismeretében hatékonyan tud segíteni.
- Fejlesztési igényeket adhat be, amelyet szakértő csapatunk megvizsgál és akár már működő lehetőséggel oldjuk meg igényét.
-
Tanácsadóink az általános segítségnyújtáson túl egyedi feladatokat is tudnak vállalni, személyre szabott oktatásokkal, konzultációval segíthetik a munkájukat (Pl.: egyedi riportok, bizonylatképek összeállítása, automatizált folyamatok üzembehelyezése stb.).
Hogyan segítjük az Ön napi munkáját?
Munkaidőn kívül e-mailben és Partnerközponton keresztül fogadjuk a bejelentéseket
Munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig rendelkezésre állunk
Elér minket telefonon, Partnerközponton keresztül, vagy e-mailben
Távoli eléréssel segítséget nyújtunk akár az Ön számítógépén is
Távoli segítségnyújtás egyszerűen
Tanácsadóink Önökkel szorosan együttműködve, a modern digitális csapatmunka eszközeit felhasználva, elsősorban képernyőmegosztással (Teamviewer) és telefonon kezelik a bejelentéseket.
Letöltöm a teamviewer-tKapcsolat
Központi iroda:
+36 1 481 9000
info@progen.hu
Nagy Machinátor támogatás:
+36-1 481-9002
support@nagymachinator.hu
sERPa támogatás:
+36-1 481-9003
support@serpa.hu