Mivel az iratok munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. A rendszer integráltságából adódóan az iratok a szükséges modulokból közvetlenül előhívhatók. Naplózás biztosítja az iratokon végrehajtott módosítások nyomon követését.

Főbb funkciók:

  • irat iktatás, Outlook irat iktatás
  • iratok biztonságos tárolása SQL adatbázisban
  • csoportos PDF iktatás
  • szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
  • keresés
  • irat igazolás, irat hozzáférés jogosultsági rendszer
  • értesítés irat iktatásról (belső és email üzenetek)
  • naplózás

A sERPa rendszerben megtervezhetők és automatizálhatók a cég munkafolyamatai, előre definiálhatók a feladatok, határidők és felelősök. A rendszer célja a lehető leghatékonyabb munkavégzés, az erőforrások optimális kihasználása.

Lehetőséget biztosít

  • a munkafolyamot megtervezésére,
  • a feladatok kiosztására, kapcsolódó dokumentumok kezelésére,
  • a munkafolyamatok aktuális státuszának (állapotának) nyilvántartására.

A sERPa rendszer on-line munkavégzést, távmunka támogatást tesz lehetővé földrajzi távolságtól függetlenül. A program MS SQL adatbázis-kezelő programot használ, ami nagyfokú adatbiztonságot nyújt és kizárja az adatvesztés lehetőségét (AD integráció). A felhasználók jogosultsági szintjeit windows autentikáció védi. Biztonságos csatornán, távoli asztali kapcsolaton keresztül végezhető valamennyi munkafolyamat, a felvett adatok redundancia kizárásával azonnal, integráltan kerülnek a rendszerbe. Lehetőség van a rendszerből üzenetek küldésére, előre definiált felhasználói szerepek szerint automatizmus beállításával, akár a rendszeren belül, akár e-mailen keresztül. A rendszerbe bevitt adatok és az azokon történt változások naplózásra kerülnek.