Partnerközpont használati útmutató

Terméktámogatással rendelkező Partnereink számára a PROGEN Kft. saját fejlesztésű sERPa modulja, a Partnerközpont biztosítja a védett tartalmak elérését és a támogatási tevékenységgel kapcsolatos kommunikációt.

Partnerközpontunk létrehozásának egyik fő célja az volt, hogy egy modern, átlátható, nyomon követhető ticketing rendszeren keresztül nyújtsunk tájékoztatást Partnereinknek az általuk bejelentett fejlesztési igények állapotáról, hibabejelentések javításáról, egyéb munkavégzések folyamatáról.

Az alábbi útmutatóval szeretnénk segítségükre lenni abban, hogy gyorsan kiismerjék magukat az új oldalon, gördülékenyen megtaláljanak minden olyan funkciót, mely a mindennapi munkájukhoz elengedhetetlen.

Belépés a Partnerközpontba

A honlap szerződött Partnereink számára fenntartott részére történő belépést az oldal tetején található gomb megnyomásával tudják kezdeményezni.

A belépéshez az előző honlapon érvényes webes felhasználónevet vagy emailcímet és jelszót tudják használni. Amennyiben új jelszóra van szükségük akkor az Elfelejtett jelszó menüpontban lehet a jelszóváltoztatást elindítani.

 

Belépés után a következő menüpontokat érhetik el:

 
  • Aktualitások: Innen érhetőek el a korábban kiküldött hírlevelek, illetve egyéb hírek, mint például nyitott állásajánlataink.
  • Üzenetek: Ebben a menüpontban érhetőek el a folyamatban lévő illetve lezárt munkavégzésekre vonatkozó információk. Ezekről részletesen hírlevelünk későbbi részében olvashatnak.
  • Letöltések: Innen tölhetőek le a verziófrissítések.
  • sERPa adatbázis feltöltés (Opcionális)
  • Folyószámla: Egy összefoglaló táblázatban megtekinthetőek a cég nyitott, esetlegesen lejárt számlái. A számlaszámokra kattintva részletesen is lekérdezhetőek az egyes számlák adatai.
  • Partneradatok: Cégük székhely és telephely adatainak áttekintésére szolgál, illetve innen kezdeményezhető az adatok módosítása is. Biztonsági okokból a Partner által módosított adatok nem kerülnek rögtön átírásra az adatbázisban, ehhez a Progen adminisztráció jóváhagyása is szükséges a rendszerben. Az adatmódosítások átvezetéséről emailben tájékoztatjuk tisztelt Partnereinket.
  • Szerződések és kódkérés: Egy összefoglaló táblázatban megtekinthetőek a szerződéseinek főbb adatai. A szerződésszámokra kattintva részletesen is lekérdezhetőek az egyes szerződésekhez tartozó konfigurációk (felhasználószám, modulok).

 

Üzenetek

A Partnerközpont teljesen interaktív, új bejelentést is kezdeményezhetnek innen Partnereink illetve a futó munkavégzésekkel kapcsolatos kommunikáció is ezen a csatornán folytatható.

Egy, még folyamatban lévő fejlesztésünknek köszönhetően a Partnerközpontba bekerülő aktákról, eseményekről az illetékes ügyintéző email formájában tájékoztatást fog kapni, melyből egy link segítségével bejelentkezés után közvetlenül megtekinthető a hivatkozott akta.

Ennek megvalósításához az Önök együttműködésre is szükségünk van, hiszen csak abban az esetben tudjuk helyes e-mail címre kiküldeni az értesítéseket, ha a rendszerünkben azok rögzítve vannak. Ezért a következő hetekben kollégáink, főként a telefonos tanácsadás folyamán elkérik nem csak az ügyintéző nevét, hanem az e-mail címét is, melyet rögzítenek a rendszerünkben. Ebben az adatgyűjtésben kérjük és köszönjük együttműködésüket!

Üzenetek menüpont főbb funkciói

Áttekintés: Ez az ablak nyújt áttekintést a folyamatban lévő illetve már lezárt munkavégzésekről. A fejlécben található bármely mezőre kattintva az adott mező tartalma szerinti rendezettséggel láthatóak az akták. Az azonosítóra kattintva elérhetőek az akták részletes adatai. A Partnerközpontban jelenleg a nyitott és a tárgynapot megelőző három hónapban lezárt akták érhetőek el. Szintén ebből az ablakból kezdeményezhető a Partner részéről kommunikáció a Kérdés, kapcsolatfelvétel/Kérdés, hibabejelentés Nagy Machinátor/Kérdés, hibabejelentés sERPa gombokra kattintva.

Kérdés, kapcsolatfelvétel: Az itt feltett kérdéseket, felvetéseket a központi adminisztráció dolgozza fel, célja, hogy a nem terméktámogatási célú megkereséseiket is ezen az úton továbbíthassák kollégáink felé.

Akta részletes adatai, eseményleírások: Az akta számára kattintva elérhetőek a munkavégzés részletes adatai, a rögzített események leírásának megjelenítéséhez pedig a dátum mezőtől balra elhelyezkedő háromszögre kell kattintani.

Válaszlehetőség: Folyamatban levő munkavégzés esetén szükség lehet a Partnerrel való kommunikációra. A válasz küldése az Intézkedés- Ügyfél kommunikáció gomb megnyomásával indítható. Speciális eseményeknél a gomb neve más is lehet (például megrendelőlap vagy munkalap ki- és visszaküldésekor), de a gomb minden esetben a dátum mező fölött helyezkedik el, az adott akta aktuális állapotának megfelelő lehetséges választ tartalmazva.

Válasz ablak, melléklettel: A felugró Válasz ablakban küldheti el nekünk válaszát az eseményben feltett kérdésre, illetve ide írhatja az Ön kérdéseit, észrevételeit. Csatolt fájl feltöltésére is van lehetőség, például az elfogadott, aláírt megrendelőlap, munkalap visszaküldésekor.

Amennyiben akár az új honlappal akár a Partnerközponttal kapcsolatosan bármilyen kérdése merülne föl kérjük keressék Tanácsadó kollégáinkat az ismert elérhetőségeken.