Az év utolsó negyedéve szinte mindenki számára a következő évi tervezés jegyében telik. Ilyenkor számba vesszük mit végeztünk az évben, milyen eredményeket értünk el, ezekre alapozva megalkotjuk a következő évi terveinket. Nem történik ez másképp a PROGEN Kft. háza táján sem. A 2021-es év a fejlődés és fejlesztések éve volt a teljes szervezet számára. Büszkék vagyunk az elért eredményeinkre, melyeket független piaci elismerések is igazoltak. Business Superbrands díjat és Kiváló Üzleti Márka Magyar Brands díjat kaptunk 2021-ben. Külön büszkeség, hogy ismét Szerethető Munkahelyek Díj nyertesei lettünk. A COVID-19 pandémiás helyzet miatti nehezített körülmények ellenére Partnereink és Kollégáink példaértékű együttműködése, magas színvonalú szakmai ismerete, innovatív szemléletmódja vezetett a sikereinkhez.

2021. jelentősebb fejlesztései

A sERPa Integrált Vállatirányítási Rendszerünk számos, a Partnereink napi munkáját könnyítő, a sERPa funkcionalitását valamennyi üzleti területen bővítő fejlesztéssel gazdagodott a 2021-es évben. Emellett a technológiai változtatásokra és piaci igényekre is hangsúlyt fektettünk, melyek időnként nem látható „motorháztető alatti” munkák sokaságát jelentették, azzal a céllal, hogy a modern elvárásoknak megfelelő, gyors és stabil szoftver biztosíthassunk Partnereinknek. A teljesség igénye nélkül álljon itt néhány példa ezekből a fejlesztésekből, amelyeket hírleveleinkből, blogbejegyzéseinkből már ismerhetnek.

Általános fejlesztések:

• Új stílusú, reszponzív online súgó
• Új, modern kezelőfelületi elemek bevezetése (táblázatok, HTML szerkesztő helyesírás-ellenőrzővel és szövegfelismeréssel, képszerkesztő)
Felkészülés a 64 bites programverzió kiadására

Pénzügy-számvitel terület:

• Automatikus vevőszámla generálás, vevőszámla nyomtatás (küldés)
NAV Elektronikus számla (harmadik fél nélkül)
Előlegszámla automatizálás
• Számlák többszöri helyesbítése
NAV Számla Importer modul fejlesztése
• Szerződéskezelés modul megújítása, funkcionalitás bővítése

Bérszámfejtés terület

• Bérszámfejtés modul megfelelése a folyamatosan, akár heti szinten változó veszélyhelyzethez kapcsolódó jogszabályi feltételeknek

Logisztika terület

• Kétlépéses áttárolás
• Számlaügyfél kezelés a logisztikai funkciókban
• Kiadás funkció fejlesztései (pl. további adat kezelés, gyártási szám választás)
• sERPaMobil logisztikai funkcionalitás bővítése
• EMCS jövedéki interfész fejlesztése
• iLogistic interfész elkészítése

Adminisztráció terület

• Shoprenter és NetGo webáruház interfészek funkcionalitás bővítése
• Iratkezelés megújítása, funkcionalitás bővítése

Termelés terület

• Anyag- és bérmunka igénylés funkcionalitás bővítése
• Munkalap generálás funkcionalitás bővítése
• Gyártási adat rögzítés további bővítése
• Gyártási fázisonkénti gyártási szám generálás

2022-es fejlesztési tervek

A 2022-es évben tovább folytatjuk idén megkezdett modernizációs programunkat. Lépéseink nem csak a felhasználói felületet érintik majd, hanem a háttérben futó folyamatokat is. Célul tűztük ki nagyobb beviteli funkcióink jelentős gyorsítását, az elmúlt hónapok új technológiai megoldásaival már megteremtettük ennek alapjait. Talán említenünk sem kellene, mert természetes, hogy a sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerünket rövid időn belül felkészítjük a már elérhető Windows 11 operációs rendszer támogatására. 2022-ben kiadjuk a sERPa 64 bites verzióját, mely megalapozza a további rendszerszintű fejlesztési lehetőségeket.

Az integrált vállalatirányítási rendszer egy vállalkozás számos területén kulcsfontosságú elem. Automatikus tesztjeink bővítésével és kiterjesztésével, valamint az ezt kiegészítő manuális tesztelés megerősítésével azon dolgozunk, hogy a sERPa stabilan rendelkezésére álljon.

További funkciókat készítünk meglevő sERPaMobil felületünkre (többek között most a Szerviz modul kap mobil megjelenést) és a 2022-es évben piacra lépünk egy igazán stílusos, szintén web alapú szolgáltatással, amelyet sERPaWeb néven mutatunk be. Nem csak a vállalatvezetők kaphatnak ezen keresztül online információkat a cég üzleti mutatóit tartalmazó, mobilra is optimalizált műszerfalakon, de akár a raktárban vagy a gyártósor mellett is folyamatosan frissülő adatok jeleníthetők meg. Új modulunk sok további fejlesztés alapját képezi, erről a későbbiekben még külön tájékoztatással készülünk.

A kis- és nagykereskedelemben is kulcsfontosságú a rendelésfoglalások hatékony és pontos kezelése, ennek érdekében tovább fejlesztjük programunk ezen képességeit. Nagyon sok ügyfelünk használja készlet leltározásra a sERPa rendszerünket, ehhez a jövő évben teljesen megújított funkciónk fog támogatást adni. Logisztikai folyamatokat használó partnereink munkavégzését a nagyobb fejlesztések mellett számos területen segítjük a következő időszakban: megerősítjük a készlet- és nyilvántartási árszámítást, így gyorsítjuk az ár és készletadatok megjelenítését a programban, felhasználói élményt javító felületi változtatásokat végzünk rendelésnyilvántartás és készlet funkcióinkban.

Egyre szélesebb körű igény az egyes folyamatok automatizálása, s ez a pandémiás helyzet miatt még inkább előtérbe került. Kereskedelmi tevékenységet folytató partnereink közül többen jelezték felénk, hogy szívesen integrálnák futárszolgálati kapcsolataik kezelését az ERP-be. Első fejlesztéseink között van 2022-ben a több népszerű futárszolgálati felületet kiszolgáló új modulunk. Emellett szintén terveink között szerepel a kereskedelemben gyakori, egyszerűsített gyártási folyamatok (pl. összeszerelés, szétszerelés) hatékony támogatása.

S ha gyártásról beszélünk, az erőforrások foglalási lehetőségei, a gyártás ütemezés, programozás kiemelt feladatai a hatékony termelőcégeknek. A következő időszakban erre is nagyobb figyelmet fordítunk. Nem feledkezünk meg sok gyártó cég legfontosabb erőforrásáról, a humán erőforrásról sem. Magasabb szinten integráljuk Termelés és Bérszámfejtés moduljainkat és online munkaidőnyilvántartási megoldáson is dolgozunk, hogy ezzel is növeljük az üzleti folyamatok automatizálási lehetőségeit.

 

Bízunk benne, hogy elkészült és készülő fejlesztéseink valamennyi sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerünk felhasználója számára értéket jelentek. Hosszú távú fejlesztési stratégiánk alapköve a stabil, értékálló és az elvárásoknak megfelelő, a Partnereink üzleti folyamatait támogató szoftver üzemeltetése, amely biztosítja a tudatos vállalatvezetést, a hatékony folyamatokat és az átlátható, eredményes működést.