Hírek

- Termékfejlesztési újdonságok, sajtóközlemények és egyéb aktualitások

Frissítési értesítő: sERPa 3.75

2017-12-13

sERPa 3.75: Partnerközpontunkból letölthető a sERPa integrált vállalatirányítási rendszer legújabb verziója!

A jogszabálykövetésekről, fejlesztésekről, módosításokról részletesen tájékozódhat a honlapon található fejlesztési tájékoztatóból, vagy az internetről is elérhető sERPa 3.75  program helpjéből.  Kiemeltünk néhány fontos újítást a könnyebb átláthatóság érdekében:

3.75-ös fejlesztési tájékoztatóból kiemelt programmódosítások:

Keretrendszer:

Látványos és hasznos változás történik a sERPa 3.75 kezelőfelületén: bevezetjük a Menüszalag (más néven Ribbon) használatát!

A sERPa fejlesztői környezetének megújítása lehetőséget teremtett a Menüszalag (Ribbon) bevezetésére. A modernebb, nagyobb vizuális élményt nyújtó eszköz kialakításával célunk, hogy felhasználóink kényelmesebben, hatékonyabban, az MS Office alkalmazásainál megszokott módon tudják kezelni a sERPa menüjét is.

További információkat itt olvashat: sERPa Menüszalag

Bérszámfejtés

Bérszámfejtés Naptár:  Bekerültek a naptárba a 2018-as évre vonatkozó munka- és pihenőnap áthelyezések.

Számfejtés: Az egyszerűsített foglalkoztatottak esetében a mentesített keretösszeg jogszabályi változásának követése bekerült a programba. A korábbi számfejtésekben található mentesített keretösszegek csak újra számfejtéssel és az ehhez kapcsolódó konstans módosításával fognak változni. A visszamenőleges (2017.01.01-től) hatályba lépés miatt azonban, az újra számfejtés nem szükséges, az Igazolás egyszerűsített foglalkoztatás adatairól lista kiszámítja az új szabályoknak megfelelően a mentesített keretösszegeket.

Bankanalitika/Bank kivonat:
A bankkivonat olyan sok tételt tartalmaz, hogy a „megjegyzés” rovatba nem fér az összes számlaszám? …vagy kiférne, de ügyfelünk üresen hagyta a mezőt? Hogyan válogassuk ki így, hogy üzleti partnerünk a nyitott számlái közül melyiket teljesítette éppen? A sERPa 3.75 verziójában életbe lépő bankanalitika újítás többek között erre is alkalmas. Több információért olvassa el a témára vonatkozó blogbejegyzésünket!

Rendelés-nyilvántartás/Kiadás bevitel:
Új mezőt illesztettünk a párbeszédablakra: Teljesítés másik raktárból. [N]I. Igaz érték esetén az eredményképernyő szállítható rendelések fülön a Tétel táblázatban megjelenik két oszlop (raktár kód/név) ahol módosítható a rendelésben megadott raktár. Az itt megadott raktár kerül a szállítólevélbe és ennek megfelelően módosításra kerül a vevőrendelésben is.

Struktúra/Termék:
Új menüparamétert fejlesztettünk ki, “Termékvonalkód kötelező” néven. Választható értékek: [Nem]/Felvételkor/Mindig. “Felvételkor” esetén új termék mentéskor legalább egy vonalkód megadása kötelező. “Mindig” esetben felvételkor és módosításkor is kötelezően lenni kell felvéve legalább egy vonalkódnak a termékhez.

Iratkezelés/Irat:
Új műveletet programoztunk, “Tényleges elintézési dátum kitöltés” néven. A szűrésben szereplő összes iratban kitöltésre kerül a párbeszédablakon megadott dátummal a tényleges elintézés dátum mező. Ha üres felvesszük, ha van benne érték, módosítjuk.