Hírek

- Termékfejlesztési újdonságok, sajtóközlemények és egyéb aktualitások

A Terméktámogatás folyamata

2018-06-08

Mint azt reméljük már Önök is megtapasztalták, a PROGEN Kft. mindenkori célja a hosszú távú, mindkét fél megelégedésére szolgáló partnerkapcsolat kialakítása.

Ez csak akkor lehetséges azonban, ha mindkét fél által egyértelműen ismertek a szerződéses keretek, hogy az egyes szolgáltatások, például a terméktámogatás keretében mit nyújt a PROGEN Kft. és mit várhat el az Ügyfél.

Ennek szellemében készült el az idei évben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumunk, melyet már korábban elérhetővé tettünk Partnereink számára a Partnerközpontunkban, és amely 2018. június 1.-től hatályos, mellékleteivel együtt. (A dokumentum – ahogyan a többi, kifejezetten ügyfeleinknek szánt irat is – csak Partnerközpontunkba való belépés után olvasható.)

Emellett az átláthatóság jegyében elkészült a „A Terméktámogatás folyamata” című kiadványunk is, mely azt a célt hivatott szolgálni, hogy egyértelművé tegye Ügyfeleink számára Terméktámogatási szolgáltatásunk működési folyamatát, kereteit, a Terméktámogatási díj fejében nyújtott szolgáltatásokat.

Az eddig megszokott működéshez képest néhány ponton változik a támogatási folyamat, kiemelten a bejelentési csatornákra vonatkozóan.

Folyamatosan monitorozzuk az egyes bejelentési csatornák terheltségét, ezzel összefüggésben a nyújtott szolgáltatás minőségét és az Ügyfelek elégedettségét. Ennek eredményeképpen született meg a döntés, hogy a telefonos bejelentési csatornát elsősorban a hibabejelentések számára tartjuk fent, hiszen az Ügyfél alaptevékenységének elvégzését megakadályozó, befolyásoló hibák esetében kritikus az időfaktor, vagyis ilyenkor várja el (jogosan) az Ügyfél, hogy gyakorlatilag azonnal el tudja érni a Tanácsadó Szolgálatot. Ezt viszont csak úgy tudjuk biztosítani, hogy egyéb esetekben elsősorban a Partnerközponton keresztül várjuk a bejelentéseket, kérdéseket.

A Partnerközponton keresztül történő bejelentéssel az Ügyfelek számára is átláthatóvá válik a bejelentés életútja, nyomon követhető a megoldás várható határideje illetve visszakereshetőek a megoldások.

A Partnerközpont használatában segítséget nyújtanak honlapunk cikkei:

Az alábbi linken tölthető le A Terméktámogatás folyamata című dokumentum. Kérjük, hogy tanulmányozzák át, kérdés esetén pedig forduljanak kollégáinkhoz bizalommal.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket az átállási folyamatban!

A www.progen.hu sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Adatvédelmi tudnivalók

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás