Nagy Machinátor - Gyakori Kérdések

Milyen módon kaphatok segítséget, amikor már használom az új programot?

Terméktámogatással rendelkező partnereink munkaidőben hívhatják Központi Tanácsadó Szolgálatunkat, ahol hozzáértő kollégáink várják a hívásokat.

Minden ügyfelünknek személyes tanácsadója van, aki tökéletesen ismeri a helyi körülményeket (hiszen ő vezette be a programot). Ezen kapcsolattartó mobiltelefonon szintén az Önök rendelkezésére áll.

Szükség esetén helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül is orvosolni tudjuk problémáit.

Hogyan juthatok programérvényesítő kódhoz?

Honlapunk jelszóval védett részén belépés után bármelyik élő szerződéséhez kérhet érvényesítő kódot, melyet automatikusan e-mailben küldünk el nálunk korábban rögzített e-mail címére.

Ha még nincs belépési jogosultsága, központi számunkon (06-1-481-9000) kollégáinktól kérhet.

Ha nincs Internet hozzáférése, a programérvényesítő kódot telefonon vagy faxon is el tudjuk juttatni Önhöz.