Készletek

NyomtatásElőzőFejezetKövetkező

A pontos és megbízható raktári nyilvántartó rendszer. A modullal a legösszetettebb raktári rendszerek működtetése is megoldható. A bizonylatok és a listák testre szabhatóságának köszönhetően cége egyéni arculatát tükröző megjelenést tudunk biztosítani. Több évtizedes tapasztat alapján a legkülönfélébb raktározással kapcsolatos esemény kezelése megoldott a programban. Rendszerünk támogatást nyújt külső eszközökkel történő kapcsolattartásra: raktározási folyamatait adatgyűjtő használatával tudja kényelmesebbé tenni; webáruházzal online, kétirányú kapcsolat alakítható ki; logisztikai cégnek raktárkészlet kezelésével kapcsolatos megbízásokat elektronikusan lehet továbbítani.

A modul a következő gazdasági események kezelésére alkalmas

- Raktárforgalmi mozgások rögzítése

- Gyártási számos termékek kezelése

- Garancia, Szavatossági idő kezelés

- Kitöltés külső adatforrásról

- Költségkalkuláció ( Beszerzési ár képzés támogatás; fuvar és egyéb költségek figyelembevételével)

- Leltározás

- Készletlekérdezés

- Minimum-, maximumkészlet figyelés

- Raktáron lévő áruk korosítása

- Áruleértékelés

- Magánvámraktár kezelés

- Nyomtatvány értékesítés kezelés

- Termeléskövetés (Norma gyűjtemény alapján)

- Árlista-nyomtatás

- Címkenyomtatás

- Árváltozás támogatás

- Adatállomány műveletek (Pl.: Beszerzés - Rendelés párosítás, Minimális árrés generálás )

- Bónuszrendszer

- Népegészségügyi adó (NETA) kezelés

- Adatgyűjtő

- Göngyölegkezelés

- Szállítólevél ellenőrzés

- Szállítói cikkszám lekérdezése

- Árlekérdezés

- GS1 Databar kezelése

- Kísérő dokumentum nyomtatás (pl. garanciajegy)

Testre szabás

- A Nagy Machinátor készlet modulja feltelepítés után azonnal használható készletstruktúrával rendelkezik az egyszerű igények kielégítésére. Néhány beállítással azonban a legkomplexebb vállalati folyamatokat is képes kezelni az Ön vállalkozása számára. -> Struktúra kialakítása

- Egyedi adattartalmú, céglogóval ellátott szállítólevelek, garancia jegyek, műbizonylatok készíthetők. - > Listaformázás

- Egyéni engedményrendszer alakítható ki különböző szempontok figyelembe vételével (ügyfélbesorolás, korábbi forgalom, vásárolt mennyiség, fizetési mód, egyedi szerződéses ár stb.)

- Több féle nyilvántartási ár képzés közül lehet választani.

Adatszolgáltatások

- A program jövedéki nyilvántartások számítógépes vezetésére is alkalmas.

- INTRASTAT adatszolgáltatás teljesítése.

- XML alapú fájl export/import

Elektronikus adatkapcsolat

- Logisztikai cégekkel történő adatkommunikáció is lehetséges (egyedi fejlesztések keretében).

- Adatgyűjtő érkező adatok alapján szállítólevél készítés, leltározás megvalósítása.

Listák, statisztikák

- Több száz statisztikát, forgalmi listát tartalmaz a program, amelyek könnyedén Excel, PDF, HTML formátumba konvertálhatók. (PL: Készlet lekérdezés, Ügyfelenkénti forgalom, Cikkenkénti forgalom)

- Egyedileg paraméterezhető listák, lekérdezések készíthetők.

Integráltság

- Főkönyv: a raktári mozgások automatikusan kontírozhatók és feladhatók a főkönyv modul felé a főkönyvi feladás funkcióval.

- Rendelés-nyilvántartás: a szállítólevél készülhet rendelés alapján. (Kitöltés rendelésről, Szállítólevél generálás rendelés alapján)

- Dokumentum- és Iratnyilvántartás: igény esetén learchiválható a szállítólevéllel kapcsolatos minden dokumentum. (Műbizonylatok, Garanciajegyek stb.).
A termékek mellett eltárolhatók a katalógusok, minőségi tanúsítványok, egyéb képek.

- CRM: a szállítólevéllel kapcsolatos teendők vagy megtörtént kommunikációk közvetlenül a szállítólevél mellett elolvashatók.

- Keretrendszer: az egyes statisztikák interneten keresztül, bármelyik böngészőn keresztül lekérhetők. Web-áruház kapcsolat esetén az aktuális készlet online lekérdezhető a programtól -> lásd Webszerviz