Az értékesítési stratégiájában meghatározott célok teljesítése érdekében marketing költség kereteket állítanak fel.
Ennek egy részét a szállítóik (gyártók) biztosítják, bizonyos esetekben megszabva a keret felhasználásának szabályait (mely termékköre/ügyfélkörre mennyit szánnak).
Más részét saját forrásból fedezzük (itt is meghatározhatunk konkrét célokat a keret valamekkora részére. Pl. "A" üzletláncnál a szárazárukra x összeget költünk, vagy a "B" üzletláncnál meghatározott fajta termékekre y-t, de akár a vevőnk is áldozhat ilyen célra.
Az ebben a funkcióban dokumentált költségkereteket a Marketingakció bizonylatokban lehet majd felhasználni. Az ott betervezett/elköltött marketing költség fogja csökkenteni a felhasználható keretet. Ha ezt összevetjük az akció által generált forgalommal, akkor a marketing költés hatékonyságáról is képet kaphatunk .
Név |
|
Ügyfél kategória |
|
Érvényesség kezdete |
|
Érvényesség vége |
|
Funkció elérése menüszerkesztéskor: sERPa Alap / Logisztika / Rendelés-nyilvántartás / Értékesítés tervezés / Akció nyilvántartás