Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Az értékesítési stratégiájában meghatározott célok teljesítése érdekében marketing költség kereteket állítanak fel.

Ennek egy részét a szállítóik (gyártók) biztosítják, bizonyos esetekben megszabva a keret felhasználásának szabályait (mely termékköre/ügyfélkörre mennyit szánnak).

Más részét saját forrásból fedezzük (itt is meghatározhatunk konkrét célokat a keret valamekkora részére. Pl. "A" üzletláncnál a szárazárukra x összeget költünk, vagy a "B" üzletláncnál meghatározott fajta termékekre y-t, de akár a vevőnk is áldozhat ilyen célra.

Az ebben a funkcióban dokumentált költségkereteket a Marketingakció bizonylatokban lehet majd felhasználni. Az ott betervezett/elköltött marketing költség fogja csökkenteni a felhasználható keretet. Ha ezt összevetjük az akció által generált forgalommal, akkor a marketing költés hatékonyságáról is képet kaphatunk .

Fülek

Keresés

Név

 

Ügyfél kategória

 

Érvényesség kezdete

 

Érvényesség vége

 

 

Javasolt almenü

Funkció elérése menüszerkesztéskor: sERPa Alap / Logisztika / Rendelés-nyilvántartás / Értékesítés tervezés / Akció nyilvántartás