Költségeinket és bevételeinket csoportosíthatjuk aszerint, hogy melyik szervezeti egységünk (csoport, osztály, igazgatóság, üzem, gyár, üzletág) miatt merültek fel.
Nagyobb méretű vállalkozás esetén a különböző, felmerülő költségek elszámolása a vállalkozás különböző területeinek részére történhet. Ilyen esetekben a részterületek költségeit, ráfordításait és árbevételeit különböző könyvelés dimenziókban tudjuk szabályozni.
Főkönyv / Struktúra
Funkció elérése menüszerkesztéskor: Struktúra / Könyvelési dimenziók
Ebben a funkcióban a főkönyvi könyvelésünkben szereplő költségeket, ráfordításokat és árbevételeket az Általános paraméterben meghatározott számú könyvelési dimenzióban van lehetőség csoportosítani.
Kód |
Keresés a könyvelési dimenzió kódjára. |
Név |
Keresés a könyvelési dimenzió nevére. |
Fa |
Keresés fastruktúrában. |
|
|
|
|
A program az adatok mentésekor az alábbi üzeneteket adhatja: