Lehetőség van a bankkártyás fizetések állapotának nyomon követésére a sERPa rendeléseken. A webáruháztól a vevőrendeléssel együtt kapott fizetési információkat eltároljuk a programban felvett vevőrendelésben két módon.
Egyrészt az éppen aktuális sikeres / sikertelen fizetés állapotot a Vevőrendelésben az Általános fülön található További adat táblázatban mentjük le.
A működéshez szükséges a webáruház paraméterben a Kifizetés státuszt egy meghatározott további adat típusra állítani.
Emellett a Shoprenter admin felületen a Marketing / Automatikus események menüpontban az Automatizmusok között az alábbiakat be kell állítsuk:
•Létre kell hozni egy Rendelés állapot váltás webhookot:
•Majd abban az alábbiakat be kell állítani:
Címzett, pl: https://sajatserpaszerver.ceg.hu/ShopRenter/api/ShopRenterOrderStatus
Formátum: XML
Elküldendő adatok:
oorder_storeName
oorder_innerId
oorderHistory_status
oorder_History_statusText
oorderHistory_comment
Másrészt ha a webáruháztól érkezik bankkártyás fizetésre vonatkozó információ (orderCreditCard mezők, pl. dátum, tranzakciószám, banki válasz), akkor azt a Vevőrendelés bizonylaton a Kártyás fizetés fülön megjelenítjük. Ha a Kártyás fizetés fülön esemény található, akkor a legutolsó banki kifizetés állapotot a Vevőrendelés Általános fülén a Kártyás fizetés státusz mezőben is kijelezzük.
A működéshez szükséges, hogy a Shoprenter webáruház admin felületén a Marketing / Automatikus események menüpontban az Automatizmusok között a korábban már létrehozott Rendelés állapot váltás eseményben az Elküldendő mezők között bekapcsoljuk az alábbi orderCreditCard_* mezőket is a fent említett mezők mellett:
oorderCreditCard_date
oorderCreditCard_transactionId
oorderCreditCard_licenseNumber
oorderCreditCard_bankAnswerCode
oorderCreditCard_bankAnswer