Tippek, trükkök

Tippek, trükkök

2019.09.13

A sERPa 3.0.95-ös verziójában programozóink módosítottak a Keretrendszer működésén, így felgyorsult a menü beolvasása és rövidült a bejelentkezés utáni várakozási idő. Az egyes menüpontok közötti lépkedés, mappákba való belépés is kevesebb időt vesz igénybe. A korábban csak ablakban felrúgó Funkciókeresés parancsnak új keresőmezőt nyitottunk a menü feletti részben, amely gépeléskor azonnal leszűkíti a menüt és […]

Tippek, trükkök

2019.07.04

Számos partnerünknél előforduló probléma az új belépő kolléga lehető leggyorsabb integrálása a munkába. Sok esetben ezt belső munkatárs végzi, akinek a napi feladatai mellett kell időt szakítania a folyamatok elmagyarázására és adott esetben a vállalatirányítási rendszer használatára. Előfordul, hogy nem attól kell átvenni a munkát, akinek a helyére kerül az új belépő, vagy csak rövid […]

Tippek, trükkök

2018.07.25

Sokszor találkozunk azzal a kérdéssel, hogy kinek, milyen iparágnak ajánljuk a sERPa használatát. A kérdésre a válasz nem egyszerű. Integrált rendszerként az általános ügyvitelei megoldások mellett akár egy-egy iparágon belüli specializált válaszokat is kaphatnak a felhasználók. A tisztább kép érdekében összegyűjtöttük, mit is tartunk fontosnak. Mai cikkünkben a kereskedelmen belül az FMCG szektor sajátosságait és a hozzájuk kapcsolódó sERPa megoldásokat mutatjuk be.

Tippek, trükkök

2018.05.29

A NAIH kiadott közleménye szerint a GDPR 2018. május 25-én a tervek szerint hatályba lépett. Azonban Gulyás Gergely miniszterelnökséget vezető miniszter a május 24.-i kormányinfón kijelentette, hogy terveik szerint az osztrák példát követi országunk, és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság még nem fogja bírságolni a KKV szektort. Egyelőre csak figyelmeztetik a cégeket, ha nem […]

Tippek, trükkök

2018.03.29

Mit teszünk először, ha új kolléga kezd el dolgozni nálunk? Elkezdjük bevezetni őt a cég életébe: betanítjuk őt a munkafolyamatokba, megismertetjük a környezettel. Ha sERPát használ a vállalatunk, akkor az újonc jogosultságait is be kell állítani! …de nem csak új kolléga esetén lehet szükség a menük változtatására, hisz’ „régi motorosaink” feladatkörei is módosulhatnak.

Tippek, trükkök

2018.02.15

Ön hogyan szokott új ügyféladatlapot kitölteni egy zsúfolt nap közepén? Előttünk áll az ügyfél, sietne mindenki, mi pedig sebtében beírjuk a legszükségesebb számlázási adatokat, a lehető legkevesebb kérdezősködéssel. Aztán lapozunk is a következő feladatra. Nincs idő többre, hiszen jön a másik partner, csörög a telefon, megérkezett a teherautó a rendeléssel, és elkésünk a következő meetingről. Esetleg nap végén végigfutunk az új adatlapokon, kitöltünk néhány üres rubrikát az internetről levadászott kapcsolati infókkal. Nem lenne jobb egy gombnyomással lekérni és pár másodperc alatt kitölteni az ügyféladatbázis üres részeit?

A www.progen.hu sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Adatvédelmi tudnivalók

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás