Mobil funkciók

Az értékesítést, vagy rendszeres ügyféllátogatást végző munkatársak böngészőprogramon keresztül (PocketPC, PDA, NoteBook) online érhetik el a központi sERPa adatbázist, amelybe adatokat tudnak felvenni.

Készíthetnek számlákat, szállítóleveleket, pénztári tételeket, amelyekről a kinyomtatott bizonylatokat a náluk lévő mobil nyomtató segítségével ki is tudják nyomtatni az ügyfélnek. Így az ügyféllátogató által felkeresett boltok rendelései azonnal feldolgozásra kerülnek, valamint a részükre kiszolgált áruk mozgatása a készleten és a számlák nyilvántartása is valós időben (real time) történik.

Értékesítés, számlakibocsátás PDA-ról

A képviselő a gépkocsijában lévő árut tudja értékesíteni. A készleten lévő cikkeket csoportokba rendezve lehet megjeleníteni a PDA-n, amelyekről megadható az értékesíteni kívánt mennyiség. Az értékesítés során vevőszámlát, szállítólevelet és pénztárbizonylatot lehet rögzíteni, mindezt egy lépésben. Az elkészült szállítólevél elvégzi a készlet mozgatását a raktárban. Ezek az adatok a PDA-ról központi szerverre kerülnek. A számlabizonylat egy vezeték nélküli kapcsolattal rendelkező hordozható nyomtató segítségével azonnal, helyben kinyomtatható és átadható a vevő részére. Központi számlázás esetén a helyszínen nem készül számla, ebben az esetben csak szállítólevelet nyomtatnak. Jövedéki és nem jövedéki termékek egyidejű értékesítésekor külön számlasorozaton és mozgásnemen jeleníthetők meg az értékesítendő termékek. Gyártási számos, vagy csak lejárati dátummal rendelkező termékek esetében is megoldott az értékesítés. Igény esetén a PDA-n megjeleníthető a termék gyártási száma illetve a lejárati dátuma is.

Túraterven alapuló értékesítés támogatása

Túraterven alapuló ügyféllátogatási rendszer esetén a központban meghatározható, hogy a képviselőknek mely napon, hány órakor, mely ügyfeleknél kell megjelenniük. Ezt az előírt túratervet a mozgó értékesítést végző munkatárs a PDA-n lekérdezheti, így szerez tudomást a napi ügyféllátogatási programjáról. Ez a funkció opcionális: nem kötelező túraterv segítségével értékesíteni, ad-hoc módon is végezhető a munka.

Készletinformációk a PDA-n

Az értékesítő a nála lévő árukészletet le tudja kérdezni a PDA-n, így aktuális készletinformációkhoz jut, amit ki is tud nyomtatni. Tehát például az ellenőrző vámhatóságnak azonnal tud készlet listát adni a jövedéki termékeiről. A PDA-n megtekinthető az ügyfelek korábbi vásárlásainak statisztikája is.

Rendelésfelvétel PDA-ról

Az üzletkötők vevő rendeléseket is fel tudnak venni a PDA-ról a központi sERPa-ba. A PDA virtuális kosarába tett cikkek alapján a sERPa vevő rendelés funkciójában automatikusan rendelés jön létre.

Ügyfelek kezelése PDA-n

A PDA-ról felvehetők ügyfelek, ügyfél telephelyek így lehetőség van azoknak a partnereknek a kiszolgálására is, akikkel az értékesítők éppen megkezdték a kapcsolatfelvételt. A már meglévő ügyfelek adatainak a karbantartására is van lehetőség, így például a telefonszám, vagy kapcsolattartó adatainak a változása gördülékenyen követhető.

Pénztár funkció a PDA-n

A PDA pénztár funkciójában az ügyfél által az értékesítő munkatárs részére átadott (befizetett) készpénz hozzárendelhető az ügyfél kiegyenlítetlen számláihoz, azaz az üzletkötőnél rendezheti a tartozását a partner. Erről azonnal bevételi pénztárbizonylatot is kaphat. Az értékesítés során felmerült költségek is rögzíthetők, például az üzemanyagszámlát a PDA-ról közvetlenül fel lehet vinni a központi adatbázisba, így a kereskedők költségelszámolásai naprakészen megjelennek a sERPa rendszerben. A kereskedőnél lévő saját pénzkészlet szintén megtekinthető a PDA-ról.

Ügynökök munkájának központi nyomon követése

A központban egyszerűen nyomon követhető az ügynökök napi munkája. A túratervben meghatározott időponthoz képest késéssel történő kiszállások azonnal láthatóvá válnak, így információt kapunk arról, hogy az adott pillanatban merre jár az ügynökünk. Pontosan látható az értékesítések nyomán a kereskedőkhöz került pénzmennyiség is. Az ügynökök napi munkájáról azonnal teljesítési mutatók állnak a rendelkezésünkre.

PDA-ról készült bizonylatok automatikus kontírozása

A PDA-ról a sERPa-ba kerülő bizonylatok kontírozási szabályai vezérlő funkciók segítségével részletesen megadhatók, így a pénzügyi, könyvelési területek feladatai is egyszerűsödnek.

Üzletkötők által végezhető feladatok szabályozási lehetősége

A PDA-t használó részére meghatározható, hogy mely PDA-s funkciókat tudjon elérni, és azokat milyen működési módon használhatja. Így eltérő munkafelület biztosítható például a kereskedelmi vezető, a képviselő vagy a polcszervizes feladatokat ellátó munkatárs számára.

A www.progen.hu sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Adatvédelmi tudnivalók

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás