Szerviz

A Szerviz modul a „Gelka” típusú szerviz cégek (behozza az ügyfél a hibás berendezését), és a helyszíni kiszállást alkalmazók cégek számára egyaránt használható, a javítási folyamatok követésére szolgáló modul.

Telefonos hibabejelentés esetén a hívószám alapján a sERPa automatikusan beazonosítja a hívó felet. A kezelő képernyőjén az ügyféladatok mellett megjelenik azoknak a berendezéseknek a listája, amelyeket a betelefonáló már javíttatott a cégnél. Rögtön láthatóak a korábban elvégzett javítások.

A hívás nyomán felvehető a szerviz munkalap, illetve ha a javítás előtt árajánlatot kérnek, az is rögzíthető. Munkalapokra felvett eseményeken keresztül követhető a munkavégzés folyamata, amelyben a beépített anyagokat és az elvégzett munka mennyiségét is rögzítik. A beépített anyagokat a program automatikusan mozgatja ki a raktárból, megvalósul a készletmozgás könyvelése. A munkalapokon végzett javítás költségei automatikusan kiszámlázhatók a megrendelő részére. A javítást követően az ügyfelet SMS-ben lehet értesíteni arról, hogy elkészült a berendezése.

  • A szervizelést végző technikusok között a feladatok szétosztását drag&drop módszerrel tervezhetjük. Az egyik technikustól elvehetjük a feladatot és átadhatjuk egy másiknak.
  • A megrendelőtől elkülöníthető a munkavégzés helyszínét jelentő üzemeltető, így nincs akadálya annak, hogy más végezteti a javítást, mint akinél található a berendezés.
  • Nagykereskedő cégeknél jellemző, hogy hozzájuk nem a végfelhasználó, hanem más kereskedő hozza vissza a javítandó berendezést. Ilyenkor követelmény az egyszerre nagy tömegben visszahozott eszközök gyors adminisztrálása, átvétele, minősítése. Az automatikus garanciális minősítés ezekben az esetekben nem csak a szerviz cég vevője, hanem szállítója kapcsán is felmerül.
  • A csoportos művelet funkció segítségével az eseményeket egyszerre akár több munkalapra is rögzíthetjük. A modul segítségével eldönthető a behozott berendezésről, hogy garanciális-e még. A garanciális minősítés funkció segítségével a reklamációval visszahozott termékek nagy tételben automatikusan minősíthetők. A program megvizsgálja, hogy a visszahozott terméket valóban ott és a garanciaidőn belül vásárolták-e. A funkció azt is lehetővé teszi, hogy az általunk beszerzett termékekről is meghatározhassuk, hogy még tovább érvényesíthetjük-e a garanciát a szállítónk felé.

A www.progen.hu sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Adatvédelmi tudnivalók

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás