Lista küldés e-mail-ben

NyomtatásElőzőFejezetKövetkező
Rendszerfunkciók > Üzenetkezelés, E-mail > Automatikus üzenet típus

Leírás

A funkcióval a már előre felparaméterezett adatforrásban definiált listák automatikus elküldésére van lehetőség, a listán szereplő ügyfélnek/ ügyfél dolgozónak, vagy egy e-mail címre.
Ennek segítségével például minden nap el lehet küldeni a legenerált fizetési felszólításokat az ügyfeleknek, vagy egy összegzőt elküldeni egy megadott e-mail címre.

Egyéb

Szükséges teendők az automatikusan e-mail küldés ügyfelek felé /e-mail címre: Bizonylat küldése ügyfél részére beállítási lépések

Fülek

Automatikus üzenet típus

 

 

 

Fordítás

 

 

 

 

 

 

 

Leírás

Ha a listán nem szerepel ügyfél/ ügyféldolgozó, akkor válasszuk Küldés módja: Egybe lehetőséget, és adjuk meg az e-mail címet.

 

Jelenleg a következő listák(listaváltozatok) használhatóak:

1. Vevő folyószámla lista (Html)

2. Fizetési felszólítás levél (Html, Excel:Intrum)

3. Egyenlegközlő levél (Html)

4. Statisztika lista (Html)

5. Főkönyv összegző lista (Html)

6. Főkönyv kivonat lista

7. Iratleíró lista (Html,Excel)

8. Szerződés terv-tény (Html)

9. Minimum készlet (Html, Excel, PDF)

10. Rendelés állapot lista (Html)

11. Karbantartási terv (Html)

12. Akta lista (Html,Excel)

13. Módosítási tájékoztató /Cégfüggő/ (PDF)

14. Vevőrendelés állapot követés (Excel)

15. Bérkarton lista (Excel)

16. Készlet lejárat (Excel)

 

Ha nincs eredménye a listának, akkor nem küld e-mail-t:

Karbantartási terv

 

Fontos

Ha az e-mail helyes beállítások ellenére sem kerül kiküldésre, akkor előfordulhat, hogy nagyobb fájlt próbálunk küldeni, mint ami az SQL-ben a Database Mail System Parameter-ben be van állítva. Ilyen esetben a sERPa hibanaplóba bekerül egy bejegyzés is.