Szolgáltatások
Melyekkel ügyfeleink versenyképességét, termékeink bevezetését és eredményes használatát segítjük

Terméktámogatás

Termékeink bevezetését, illetve a betanítását követően is folyamatosan kapcsolatban maradunk partnereinkkel. Központi Tanácsadó Szolgálatunk munkaidőben az Önök rendelkezésre áll programhasználattal kapcsolatos kérdéseinek megválaszolására.

Terméktámogatással rendelkező partnereink a terméktámogatási díj megfizetésével az alábbi szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Verziókövetés

Felhasználóink honlapunkon keresztül letölthetik az aktuális programverziót. Az aktuális programverzióval a Ügyfeleink egy folyamatosan megújuló, modern vállalatirányítási rendszert használhatnak, amely tartalmaz minden egyedi vagy általános programmódosítást, melyek a folyamatos fejlesztés alatt a programba kerültek. A Végfelhasználó a kiadott verziók mellé a honlapról lekérhető Módosítási Tájékoztatókból és a rendszeresen küldött hírlevelekből értesülhet a legújabb újdonságokról.

  • Jogszabálykövetés

A PROGEN Kft. vállalja, hogy a jogszabályok megváltozása esetén annak megfelelően módosítja a programjai működését. A jogszabályváltozásból eredő programmódosítás csak azokra a jogszabályokra vonatkozik, amely a program megvásárlásakor a rendszer részét képezték.

  • Központi Tanácsadó Szolgálat

A Központi Tanácsadó Szolgálat a program működésével kapcsolatos kérdésekben munkanapokon 8:30 és 16:30 között áll Partnereink rendelkezésre. A szolgáltatás keretében a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdéseket válaszolja meg az ERP tanácsadó, maximum 15 perc/alkalom időtartamban, az alábbi témákban:

– programhiba bejelentése,
– programmódosítási, fejlesztési javaslatok bejelentése,
– a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdések megválaszolása.

  • Hírlevél

Hírlevél szolgáltatásunkra feliratkozva első kézből értesülhet a verziófrissítések megjelenéséről, illetve az esetleges jogszabályi változásokról, oktatásainkról.

Terméktámogatással rendelkező partnereink külön térítés ellenében igénybe vehetnek további ERP Tanácsadói szolgáltatásokat. 

Terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleink számára igénybe vehető szolgáltatásink:

Mivel a terméktámogatással nem rendelkező partnereink nem juthatnak hozzá új programverzióhoz, egyedi igényeik elkészítését sem tudjuk számukra elvállalni. Ebből adódóan külön térítés mellett a következő szolgáltatásokat vehetik csak igénybe:

  • Folyamatszervezési tanácsadás (BPR);
  • Felhasználói jogosultságok kialakítása;
  • Könyvelési, adatrögzítési hibák megkeresése.