Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Célunk, hogy a rendszerezett feladatokat segítségével hatékonyabbá tegyük a mindennapi munkavégzést. A folyamat, ahogy a nevéből is kiderül, az egyszerűséggel, könnyen kezelhetőséggel támogatja ezt. Hasznos mindazok számára, akik nyomon szeretnék követni a kollégáknak kiosztott és kezelni szeretnék a tőlük kapott feladatokat, mindezt akár a távoli munkavégzés során.

 

Az egyszerű feladatkezelést az alábbi videó szemlélteti:

Egyszerű feladat

 

A folyamathoz a következő beállítások szükségesek:

1. A funkcióhoz Bejelentkezett felhasználó beállítása szükséges.

2. A funkció az alapeszköztárban érhető el, melynek leírása itt érhető el.

3. A menüben szerepelnie kell a CRM modulnak, melyet a BIGMAC menüből tudunk kimásolni menü módosítás segítségével az egyedi menünkbe.

4. Lehetőség van e-mail értesítések küldésére a feladat kiosztásról és készre jelentésről.

Ehhez egyrészt a levelező szerver beállítása szükséges, melyet az alábbi kép szemléltet:

Email beállítás

Email beállítás

Részletes leírás itt érhető el.

Másrészről aktiválni kell a Feladatkezelés – Automatikus értesítés időzített folyamatot, mely gondoskodik az automatizmusról.

Feladatkezelés – Automatikus értesítés időzített folyamat

Feladatkezelés – Automatikus értesítés időzített folyamat

További információ: itt.