ERP bevezetés és tanácsadás

Mi a hosszú távú együttműködés sikerében hiszünk, ezért magasan képzett, tapasztalt ERP tanácsadóink segítik szolgáltatásaink bevezetését, akik az első kapcsolatfelvételtől kezdve az együttműködés teljes időtartama alatt szorosan együtt dolgoznak ügyfeleinkkel.

Előzetes igényfelmérés

  • Közösen összeállítjuk a megoldandó feladatok listáját
  • Megvizsgáljuk rendszereink alkalmazhatóságát
  • Felmérjük az esetleges egyedi igényeket
  • Előzetes igényfelmérési jegyzőkönyvet készítünk
  • Végül árajánlat készül a részletes Üzleti Folyamat Felmérésre

Üzleti folyamatfelmérés

  • Részletes folyamatfelmérés a szerződéskötést megelőzően
  • Pontos követelményspecifikáció az elvárásokról
  • Fontos mérőszámok, kontrolling szempontok meghatározása
  • Megvalósítási terv készítése munkakörönként
  • Programfejlesztési igények felmérése
  • Bevezetési terv összeállítása

Bevezetési tanácsadás

  • Kialakítjuk a szükséges napi munkafolyamatokat
  • Elvégezzük a programmodulok/funkciók alapbeállítását
  • Testre szabjuk a felhasználói felületet
  • Elvégezzük a riportok, bizonylatok megszerkesztését
  • Kialakítjuk a felhasználói jogosultságokat
  • A program használatáról oktatást tartunk munkatársai számára
  • Próbanapot tartunk a program rendeltetésszerű használatához

Terméktámogatás

  • Központi Tanácsadó Szolgálatunk munkaidőben telefonon vagy online elérhető
  • Rendszeres verziófrissítést biztosítunk minden terméktámogatott Partnerünknek
  • Rendszereink naprakészen követik a jogszabályok változásait
  • Frissítési, oktatási, jogszabálykövetési értesítőket küldünk a folyamatos tájékoztatás érdekében
  • Igény szerint további programhasználati, szakértői tanácsadást nyújtunk
  • Teljes körű online ügyintézést biztosítunk a weboldalunkon elérhető
  • Parnerközpont segítségével

ERP szakértői támogatás

  • Partnereink valamennyi ügyviteli-szervezési problémájára tudunk megoldást adni
  • Az üzleti életben felmerülő, szakértői támogatást igénylő kérdések kapcsán is állunk rendelkezésére
  • Programtelepítéssel, üzembe helyezéssel, programfrissítéssel bármikor fordulhatnak hozzánk
  • Egyéni és csoportos oktatásokat tartunk a vállalatirányítási rendszereinkről
  • Elvégezzük a szükséges riportok, bizonylatok szerkesztését
  • Gondoskodunk adatbázisainak karbantartásáról
  • Kialakítjuk a munkájához szükséges adatkapcsolati rendszereket is (interfészek, ÁNYK, MS Office, EDI, webáruház, stb)

Oktatások, képzések

  • Költséghatékonyan biztosítunk további csoportos oktatásokat és továbbképzéseket.
  • Haladó vagy kezdő felhasználók számára egyedileg összeállított képzéseket tartunk.
  • A jogszabályváltozásokkal kapcsolatos tudnivalókat és adott területet érintő új fejlesztéseket munkatársainak részletesen bemutatjuk.
  • Tantermi oktatás, illetve online oktatás formájában.
  • Valamennyi oktatás anyagát írásban és felvételről is rendelkezésre bocsátjuk.
  • Az oktatásokat magasan képzett szaktanácsadók tartják.

Informatikai szolgáltatások

  • Igény esetén bármilyen speciális informatikai szakértői tanácsadással is állunk rendelkezésére.
  • Bízza ránk informatikai rendszerének kialakítását, vagy informatikai rendszerének üzemeltetését, rendszerfelügyeletét és rendszergazdai feladatait is!
  • A különféle szoftverek és programok üzemeltetési szolgáltatásai valamint szoftvertelepítés, üzemeltetés, frissítés és hibaelhárítás kapcsán is bártan keresse szakértőinket!
  • Informatikai beszerzéseihez teljes körű hardver és IT-eszköz értékesítési tanácsadási szolgáltatást nyújtunk.

1. lépés:

Előzetes felmérés

Az előzetes igényfelmérés fő célja, hogy megállapítsuk érdeklődő ügyfeleink elvárásait, és azok alapján ERP rendszereink alkalmazhatóságát.

  • Ezért a szerződéskötést megelőzően minden esetben egy előzetes igényfelmérés keretében vizsgáljuk meg, hogy a rendszereink lehetőségei és funkciói lefedik-e az ügyfél igényeit.
  • Amennyiben a megismert funkcionalitástól eltérő, egyedi igény merül fel, azt az előzetes igényfelmérés jegyzőkönyvében rögzítjük. Ezt követően ügyfelünk számára egy részletes Üzleti Folyamat Felmérés ajánlatot készítünk.

2. lépés

Üzleti folyamatok felmérése

Partnereink üzleti folyamatainak pontos megismerése az egyik legfontosabb feladat a közös munka kezdetén. Ezért már a kapcsolatfelvételt követően azon dolgozunk, hogy a lehető legalaposabban megismerjük vállalata működését.

Az előzetes igényfelmérés eredményei alapján, még a programfejlesztés megrendelését megelőzően, minden esetben egy részletes Üzleti Folyamat Felmérés történik, amelynek eredménye a PROGEN által készített követelményspecifikáció lesz.

  • Áttekintjük üzleti folyamatait, megismerjük pontos tevékenységét és szervezetét. Személyes interjúk és a rendelkezésünkre bocsátott információk, igénylisták alapján összegyűjtjük az ERP rendszerrel szemben támasztott követelményeket.
  • Megtervezzük a követelmények és a vállalatirányítási rendszer funkcióinak összehangolását, hogy azok az üzleti folyamait a lehető legmagasabb szinten támogassák.
  • Elkészítjük a részletes követelményspecifikáció dokumentumot, amely bemutatja a vállalatirányítási rendszerben kialakításra kerülő területek funkcióit és működését, valamint tartalmazza a követelményeket, a megvalósítási tervet, és a szükséges programfejlesztési igények leírását.
  • A felmérés eredményeként létrejövő követelményspecifikáció lesz majd az alapja a licencre, a bevezetési tanácsadásra és az esetlegesen szükséges fejlesztésekre vonatkozó árajánlatunknak, valamint a végleges szerződésnek.

3. lépés

Bevezetési tanácsadás

Meggyőződésünk, hogy egy vállalatirányítási rendszer bevezetése minden cég életében egy olyan meghatározó feladat, amely a jövőbeli sikerek záloga lehet. A hosszú távú, mindkét fél számára sikeres együttműködés alapja a program jól átgondolt, precíz bevezetése.

Vállalatirányítási rendszereink bevezetése a hosszú éves tapasztalataink alapján kidolgozott és jól bevált, egyedi módszertan, valamint a részletes követelményspecifikáció alapján zajlik.

A bevezetés során az alábbi feladatokat végezzük el:

Telepítés, üzembe helyezés

Kollégáink elvégzik az integrált vállalatirányítási szoftver és a szükséges MS SQL adatbáziskezelő rendszer telepítését a szerveren, illetve valamennyi munkaállomáson. Hosztolt rendszerek esetében az üzembehelyezés a PROGEN Kft. által üzemeltetett szerveren történik.

Paraméterezés

A paraméterezési munka során a követelményspecifikációban meghatározottak szerint állítjuk be az üzleti folyamatokat. A fő funkciók (pl.: vevőszámla bevitel funkció) működését külön-külön vezérlő funkciókkal lehet szabályozni (pl.: vevőszámla paraméter funkció) a felhasználói felületről. Itt állítjuk be azokat az automatizmusokat, amelyek a felhasználók mindennapjait megkönnyítik.

Felhasználói jogosultságok beállítása

Az egyeztetett felhasználói jogosultságok alapján beállítjuk a jogosultsági szinteket, és elkészítjük a felhasználói menüket.

Adatmigráció

Ügyfelünk korábban használt rendszereiben tárolt adatait átkonvertáljuk az integrált vállalatirányítási rendszerbe.

Testreszabás, fejlesztés

Valamennyi ügyfelünk számára teljesen testre szabjuk a rendszert. Az esetlegesen felmerült fejlesztési igényeket rögzítjük, amely alapján elvégezzük a szükséges fejlesztéseket. Az elkészült rendszert tesztelés után adjuk át kipróbálásra. A próbaüzem során felmerülő további módosítási igények alapján véglegesítjük a fejlesztéseket.

Oktatás

A bevezetési folyamat fontos része a végfelhasználók oktatása. Az oktatás keretében megismertetjük a vállalatirányítási rendszer általános, alapvető összefüggéseit, működési logikáját. Ezt követően bemutatjuk a paraméterezés során beállított automatikus folyamatokat, illetve a részletes felhasználói feladatokat. A gyakorlásra napi feladatokat és erre kialakított tesztfelületet hozunk létre.

Az oktatás végén a munkatársai tudását különféle tesztfeladatok segítségével ellenőrizzük.

Próbanap

A próbanap során ERP tanácsadóink a helyszínen segítik a telepített program végső beállításainak ellenőrzését.

  • Megvizsgáljuk újra, hogy a program felparaméterezése maradéktalanul megtörtént, és így a rendszer az éles indításra teljes mértékben készen áll.
  • A próbanap végén jegyzőkönyvben rögzítjük a tesztek eredményét, annak sikeres lezárását, vagy az esetleges hiányosságok felsorolását.

Sikeres Próbanapot követően a rendszer éles indításra készen áll.

Éles indulás támogatás

A rendszer éles indításakor a helyszínen és a központból is segítjük a felhasználókat. Biztosítjuk a telephelyek munkájának zökkenőmentes folytonosságát. Munkánk során felkészítjük a Partnereink által kijelölt kulcsfelhasználókat az esetlegesen felmerülő problémák elhárítására.

4. lépés

Terméktámogatás

Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra. Központi Tanácsadó Szolgálatunk általános terméktámogatással és egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is állnak rendelkézésükre munkaidőben telefonon vagy online. A Terméktámogatási Szolgáltatás igénybevételére szerződött Partnereink az alábbi szolgáltatásokat vehetik igénybe:

Verziókövetés

A frissített programverziókat a weboldalunkon található Partnerközponton keresztül tudják letölteni. Így minden ügyfelünk folyamatosan megújuló, naprakész vállalatirányítási rendszert használ. Felhasználóink a letölthető módosítási tájékoztatókból és a rendszeresen küldött hírlevelekből értesülhetnek az aktuális újdonságokról, frissítésekről.

Jogszabálykövetés

Vállaljuk, hogy a jogszabályok megváltozása esetén rendszereink működését úgy frissítjük, hogy azok mindig naprakészen megfeleljenek a hivatalos szabályozásnak. Ez az automatikus programmódosítás csak azokra a jogszabályokra vonatkozik, amelyek a program megvásárlásakor a rendszer részét képezték.

Központi Tanácsadó Szolgálat

Központi Tanácsadó Szolgálatunk munkatársai a vállalatirányítási rendszerek működésével kapcsolatos kérdésekben munkaidőben állnak rendelkezésére. A szolgáltatás keretében a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdésekre tudnak választ kapni, maximum 15 perc/alkalom időtartamban, az alábbi témákban:

  • programhiba bejelentése,
  • programmódosítási, fejlesztési javaslatok bejelentése,
  • a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdések megválaszolása.
Hírlevél

Iratkozzon fel Hírlevél szolgáltatásunkra, hiszen így mindig első kézből értesülhet a verziófrissítések megjelenéséről, az esetleges jogszabályi változásokról, illetve különféle oktatásainkról, képzéseinkről.

5. lépés

ERP szakértői támogatás

Magasan képzett, tapasztalt ERP tanácsadó kollégáinkkal állunk meglévő ügyfeleink rendelkezésére, hogy a menet közben felmerülő ügyvitel-szervezési feladatok, a megváltozott üzleti folyamatok, vagy az új folyamatok felmérése kapcsán is a legmagasabb szintű szolgáltatást tudjuk nyújtani!

Ezen feladatok során is a normál bevezetési projekt lépéseit követjük:

  • Igényfelmérés
  • Követelményspecifikáció készítés
  • Fejlesztési feladatok felmérése
  • Napi munkafolyamatok kialakítása
  • A programmodulok/funkciók alapbeállítása
  • Felhasználói felület testreszabása
  • Riportok, bizonylatok szerkesztése
  • Felhasználói jogosultság kialakítása
  • A nem program hibából eredő szakértői támogatást igénylő kérdések megválaszolása, megoldása
    .

További tanácsadói és támogatási szolgáltatásaink:

Programtelepítés, üzembe helyezés, programfrissítés

A vállalatirányítási rendszer telepítése, üzembe helyezése, frissítése során esetlegesen felmerülő problémákat szakszerűen megoldjuk. A működéshez szükséges beállításokat elvégezzük.

Oktatás, továbbképzés

Költséghatékonyan biztosítunk további csoportos oktatásokat és továbbképzéseket, hogy munkatársai mindig naprakész tudással rendelkezzenek a rendszer használatáról.

Adatbázis karbantartás

Igény esetén a vállalatirányítási rendszer adatmentési folyamatait is kialakítjuk, működését ellenőrizzük. Egy esetleges adatvesztés esetén kármentést végzünk. Eseti vagy rendszeres módon adatimportálást vagy adatexportálást is vállalunk.

Adatkapcsolatok kialakítása

Kialakítjuk és összehangoljuk a munkájához szükséges adatkapcsolati rendszereket (ÁNYK, MS Office, EDI, webáruház, stb) is.

6. lépés

Oktatások, képzések

Ügyfeleink részére költséghatékony módon csoportos oktatásokat és továbbképzéseket tartunk. A képzések témakörei a vállalatirányítási rendszerek által kiszolgált üzleti területeket érintik, haladó vagy kezdő felhasználók számára összeállítva. Az oktatás tartalmazza a jogszabályváltozásokkal kapcsolatos tudnivalókat és az adott területet érintő új fejlesztéseket is. Számítógépekkel felszerelt oktatótermünkben a résztvevők azonnal kipróbálhatják a hallottakat. Online oktatás esetén a tananyagot írásban és felvételről egyaránt a hallgatók rendelkezésére bocsátjuk. Az oktatásokat magasan képzett és gyakorlattal rendelkező szakemberek tartják, hogy munkatársai mindig naprakész tudással rendelkezzenek a vállalatirányítási rendszer használatáról.

7. lépés

Informatikai tanácsadási szolgáltatások

Informatikai tanácsadási szolgáltatásaink keretében kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ügyfeleink igényeinek megfelelően a legmagasabb színvonalú IT-szolgáltatásokkal támogassuk programjaink bevezetését, stabil működtetését és üzemeltetését.

Informatikai szakértői tanácsadás
  • Igényfelmérés
  • Informatikai rendszer állapotának vizsgálata
  • Az informatikai rendszerrel szemben támasztott elvárások és a gyakran felmerülő hibák elemzése
  • Javaslattétel beavatkozásra, a rendszer átalakítására
  • Licenc tanácsadás
Informatikai rendszer kialakítása

Igényeinek megfelelően alakítjuk ki vállalatának informatikai hátterét, a tervezéstől a helyszíni üzembe helyezésig.

Programüzemeltetési szolgáltatások
  • Szerver-oldali előkészítés
  • Beköltöztetés, meglévő adatok migrálása
  • Partner-oldali beállítások elvégzése
  • Felhasználó/hozzáférés változás kezelése (tiltás, törlés, felvétel)
  • A rendszer elérését érintő hibakeresés és szerver-oldali hibaelhárítás
  • A program új verziójának megjelenését követően egyszeri frissítés
  • Napi mentés készítése (hét napig tartó megőrzéssel)
  • Egyéb IT-üzemeltetési szolgáltatások
Szoftvertelepítés, üzemeltetés, frissítés, hibaelhárítás
  • SQL adatbázis-kezelő telepítése, üzemeltetése, frissítése
  • Nagy Machinátor és sERPa rendszerek telepítése, üzemeltetése, frissítése
  • Automatikus mentések beállítása
  • A Nagy Machinátor és sERPa rendszerek bevezetését kiszolgáló előkészítés
  • sERPa adatbázis átköltöztetés
IT értékesítés
  • szoftverek értékesítése,
  • hardverek értékesítése.

Ügyfeleink

Büszkék vagyunk ügyfeleinkre, akiket vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatunk a sikerhez vezető úton.

Ügyfeleink mondták

Best Outsource Kft.

Horváth Andrea,
ügyvezető igazgató

A kezdetek óta a Nagy Machinátort használjuk és hogy jól választottunk, abban megerősít minket ügyfeleink pozitív visszajelzése is.

Caldera Kft.

Vargáné Bónácz Anikó,
ügyvezető igazgató

A Nagy Machinátor ügyviteli szoftvert használjuk, mely lehetőséget ad az adatok Excel táblába történő exportálására, illetve partnereinknél vezetett pénzügyi nyilvántartások importálására is.

Debreceni Sportcentrum Kft.

Orendi Mihály,
ügyvezető igazgató

A sERPa Raktárgazdálkodás megoldása és magának a rendszernek az integráltsága nélkülözhetetlen számunkra a mindennapokban.

ZLT Magyarország Kft.

Svidró Mátyás,
ügyvezető igazgató

Kiváló minőségű szoftver, elsőrangú támogatói háttér és optimális költségszint a bevezetés és a support során. Az üzleti folyamatok a legmagasabb szinten monitorozhatók, ezért egyszerűsödött a döntés-előkészítés és a vezetői döntéshozatal folyamata.

Tomaplast Kft.

Tóth Miklósné,
ügyvezető igazgató

Számunkra a rendszer legnagyobb előnye, hogy gyorsan tudunk számlát és szállítólevelet kiállítani.

Manage Kft.

Fazekas Gábor,
ügyvezető

A sERPa-val a könyvelésből Excel táblázatok vagy más fájlok készíthetők, melyek e-mailen is eljuttathatók az ügyfeleinknek, így szolgáltatva tovább alakítható információkat. A számlatükör angol vagy német nyelven is kinyerhető.

Goldeneggs Kft.

Ménesi Tamara,
ügyvezető igazgató

A rugalmas paraméterezésnek köszönhetően a cégvezetés igényeihez igazított listák segítségével könnyebb és hatékonyabb az irányítás, az információhoz jóval hamarabb jutunk és azok pontosabbak, mint korábban.

Katofer Kft.

Kató Endre,
ügyvezető igazgató

A bevezetés óta az adatokat csak egy helyen kell berögzíteni, így a hibalehetőségek is leszűkültek amellett, hogy rengeteg időt takarítunk meg.

Te-Di Trade Kft.

Pásztor András,
ügyvezető igazgató

A Partnerközpont alkalmazásával egy rugalmas és naprakész rendszert használhatunk, amely lehetővé teszi, hogy Partnereink mindig az aktuális készletet, illetve az ügyfélcsoportjuknak megfelelő akciós kínálatot lássák, és ügyfélfüggő, egyedi árakon tudjanak vásárolni.