sERPa

Professzionális vállalatirányítási rendszer a magyar középvállalatok igényeire optimalizálva

Modern, innovatív
megoldás

Moduláris
felépítés

Rugalmas
testreszabhatóság

Vezetői
döntéstámogatás

Magas szintű
ügyviteli tudás

Magyar fejlesztés,
jogszabálykövetés

A sERPa integrált vállalatirányítási rendszer fejlesztésekor a fő célunk, hogy Partnereink számára gyors és megbízható, a mindennapi ügyviteli munkát élvezetessé, a vezetői döntéshozatalt megalapozottá és hatékonnyá tegyük.

A sERPa moduláris felépítésének és széleskörű, folyamatosan bővülő funkcionalitásának köszönhetően integráltan képes kielégíteni a pénzügyi, kereskedelmi, logisztika és termelési üzleti folyamatokat.

Kinek ajánljuk

Kereskedő cégek

Kereskedő cégek

  • Magas szintű készletkezelés (Lejárati idő, gyártási szám, helyettesítő és kapcsolódó cikkek)
  • Rendkívül rugalmas árképzési rendszer
  • Komissió, Logisztikai lánc követés
  • Több telephely, több raktár kezelés
  • B2B, B2C webáruház kapcsolat
  • Beszerzés, értékesítés támogatás beépített automatizmusokkal
  • Elektronikus adatkapcsolatok: EDI, EKÁER, Intrastat, Waberer’s
  • Mobil eszközök (mobil értékesítés)

Termelő cégek

Termelő cégek

  • Beépített automatizmusok: vevő rendelések alapján gyártási terv
  • Receptúra, lejárati idő kezelés
  • Beszerzési utasítások generálása
  • Kalkulációk (elő-, köztes, utókalkuláció)
  • Selejtezés, anyagnorma
  • Ütemezhető gyártási folyamatok, műveletek
  • Erőforrás gazdálkodás

Szolgáltató, tanácsadó cégek

Szolgáltató, tanácsadó cégek

  • Integrált ügyviteli funkciók: könyvelés, iratkezelés, kontrolling
  • NAV, ANYK, Home-banking kapcsolat
  • HR funkciók
  • Feladatkiosztás, határidő figyelmeztetés
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Széleskörű lekérdezési lehetőségek, dashboard
  • Projektmunka támogatás, kalkuláció

Tudjon meg többet piacvezető vállalatirányítási és ügyviteli rendszereinkről!

Bemutató kérés
Bemutató kérés

ÜZLETI TERÜLETEK

Pénzügy, számvitel

A sERPa pénzügyi, számviteli modulcsoportja naprakész, átfogó információkat biztosít a vállalkozás pénzügyi folyamatairól.

Bővebben

Kontrolling, vezetői információk

A sERPa az alapvető pénzügyi, könyvelési feladatok ellátásán túlmenően további lehetőségeket kínál a kontrolling és tervezés számára is.

Bővebben

Kis- és nagykereskedelem

A sERPa kereskedelmet támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat értékesítési tevékenységét.

Bővebben

Beszerzés, Logisztika

A sERPa logisztikai moduljai támogatják a beszerzési folyamatokat, a logisztikai műveleteket, raktározási, fuvarszervezési feladatokat.

Bővebben

Raktárkezelés

A sERPa raktárkezelés rugalmas és testre szabható, az igények széles körét kielégíteni képes készlet-nyilvántartási és anyagkönyvelési rendszer.

Bővebben

CRM, Partnerkapcsolatok

A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig.

Bővebben

Webáruház – Partnerközpont

A sERPa integrált Partnerközpont modulja olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le.

Bővebben

Bérszámfejtés

A sERPa rendszer integrált HR funkciókkal rendelkezik, mely lehetővé teszi a dolgozók bérhez kapcsolódó adatainak nyilvántartását, a bérszámfejtést.

Bővebben

Termelés

A sERPa gyártási, termelési tevékenységet támogató moduljai lehetőséget biztosítanak akár egyedi gyártás, akár egyszerű gyártáskövetési feladatok kezelésére.

Bővebben

Iratkezelés

A sERPa iratkezelés biztosítja a bejövő és kimenő iratok nyilvántartását, archiválását. Az iratok csoportosíthatók, kategóriákba sorolhatók (a kategóriákra később szűrni lehet).

Bővebben

PARTNEREINK

Pénzügy, számvitel

A sERPa pénzügyi, számviteli modulcsoportja naprakész, átfogó információkat biztosít a vállalkozás pénzügyi folyamatairól. A gazdasági esemény vezérelt bizonylat felvétel automatikus kontírozási lehetőséggel és online feladással támogatja a gyors és hatékony munkavégzést. Beépített automatizmusokon keresztül a jóváhagyási folyamatok, pénzügyi levelezés is könnyedén elvégezhető. Gombnyomásra készíthetők és beküldhetők a magyar jogszabályoknak megfelelő bevallások (ÁFA, Intrastat, Jövedéki bevallások, Mérleg és eredménykimutatások).

Főbb funkciók:

  • Vevő és Szállító számla kezelése (Gyűjtőszámla, Sztornó számla, Helyesbítő számla, Előleg számla)
  • Korosítás, cash flow
  • Fizetési módok, részletfizetés
  • Egyenleg közlők, fizetési felszólítások automatikus küldése
  • Késedelmi kamat kezelése
  • Banki kivonat rögzítése, import Home-banking rendszerekből
  • Átutalási megbízások, automatikus javaslat, export
  • Pénztárak kezelése (forint- devizapénztár)
  • Tárgyi eszközök kezelése, csoportok kialítása
  • Leltárak, leírási kulcsok
  • Főkönyvi analitikák, beszámolók
  • Könyvelési sémák
  • Könyvelés több devizanemben
  • Audit xml
  • Költségmegosztás
  • Bevallások készítése és exportálás
  • Jövedéki nyilvántartás

Kontrolling, vezetői információk

A sERPa az alapvető pénzügyi, könyvelési feladatok ellátásán túlmenően további lehetőségeket kínál a kontrolling és tervezés számára is. A cégre szabott lekérdezések, listák, kimutatások segítségével a cég vagy cégcsoport eredménye, pénzügyi, likviditási helyzete a sERPa rendszerben tárolt vagy keletkezett valós idejű adatokból naprakészen kimutatható, ezzel segítve a vezetői döntéshozatalt. Az elkészült riportok több formátumban exportálhatók, mobil eszközön is megjeleníthetők.
Lehetőség van tervadatok, mutatószámok definiálására, elemzések elvégzésére, alkalmas kimutatások, grafikonok készítésére. A diagramok adatai megfelelő jogosultság esetén bármikor frissíthetők.

  • Összegző (főkönyv alapú egyedi riportkészítő)
  • Grafikon (főkönyv alapú egyedi grafikonkészítő)
  • Kontrolling dimenziók meghatározása (költséghely, témaszám, pozíciószám)
  • Dimenziók kapcsolatának szabályozása
  • Összegző kontrolling dimenziók hozzáadásával
  • Likviditási terv
  • Esedékesség és várható késés

Kis- és nagykereskedelem

A sERPa kereskedelmet támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat értékesítési tevékenységét. A kereskedelmi folyamat különböző pontjain lehetőség van automatizmusok beépítésére, a gyors, pontos és hatékony adminisztráció érdekében. A kapcsolódó modulokban lehetőség van árajánlatok kiadására, beszállítók optimális kiválasztására, vevő rendelések alapján automatikus beszerzési rendelés generálására.

  • Értékesítési folyamatok integrált kezelése (ajánlat-> rendelés-> szállítás-> számlázás)
  • Árak, engedmények kezelése, egyedi és akciós árak kezelése,
  • Rendelések kezelése (forecast, keretrendelés, rendelés import)
  • Árképzési, kedvezményadási szabályok széles körű alkalmazása
  • Kiskereskedelem támogatása
  • Pontkártya rendszer működtetése
  • Webáruházak adatkapcsolaton keresztüli támogatása
  • B2B értékesítés a Partnerközponton keresztül
  • Nagykereskedelem (belföldi és export) teljes körű támogatása, hiperek kiszolgálása

Beszerzés, logisztika

A sERPa logisztikai moduljai támogatják a beszerzési folyamatokat, a logisztikai műveleteket, raktározási, fuvarszervezési feladatokat. Segítségével biztosítható a készlet optimális szinten tartása, a vevői és szállítói rendelések összehangolása.

Alapvető funkciók:

  • Termékek, cikkek nyilvántartása, tulajdonságok kezelésére, vonalkódok
  • Bejövő árajánlatok kezelése, ajánlat import, szállítói rendelések teljes körű kezelése
  • Nyilvántartási ár kezelés (FIFO, Mérlegelt, Elszámoló), egyéb költségek beszámítással
  • Több raktár kezelése, adó és vámraktár kezelés
  • Beszerzési terv készítése (gyártási terv alapján alapanyagokat, vagy Forecast
    alapján termékekre adunk beszerzési javaslatot.)
  • Automatikus beszerzési rendelés generálás
  • Készletszint-figyelése
  • Más raktári rendszerekkel együttműködés (Waberer’s, WBS)
  • Fuvarszervezés, komissió támogatás
  • Telephelyek-raktárak közötti belső rendelések kezelése
  • Leltározási folyamatok többféle támogatása, visszáru figyelés
  • Futárszolgálati kapcsolatok kezelése
  • Elektronikus adatkapcsolat az EDI rendszerben érkező rendelések kezelésére
  • Logisztikai lánc követés
  • Import folyamatok támogatás
  • EKÁER kezelés

Raktárkezelés

A sERPa raktárkezelés rugalmas és testre szabható, az igények széles körét kielégíteni képes készlet-nyilvántartási és anyagkönyvelési rendszer. A felhasználó által kialakítható – több szempont szerint alábontható – raktárstruktúrában rögzíthetők a be- és ki irányú, valamint raktárközi mozgások, melyek meghatározzák a készlet mennyiségét és értékét, valamint a széleskörű statisztikák alapját képezik. A készletmozgások adatainak bevitelét vonalkód olvasóval ellátott PDA-n futó alkalmazással is támogatja a program, mely nagyban megkönnyíti a raktáros munkáját. Raktári készletváltozások rögzítésére, követésére, valamint leltározások elvégzésére és az észlelt hiány vagy többlet kezelésére szolgál alapvetően a modul. A termékek lehetnek gyártási szám nélküliek, vagy gyártási számmal rendelkezők is. A cikkek árképzési szabályainak meghatározásával egyszerűen átárazhatók a termékek.

  • Tetszőleges számú raktár és raktárhely kezelés (polchely, rekesz)
  • Bizományosi készletek kezelése
  • Elkülönített készletek kezelése (projektekhez)
  • Biztonsági figyelmeztetés túlsúlyos vagy túlméretes esetben
  • Leltározás támogatása
  • Más raktári rendszerekkel együttműködés (Waberer’s, WBS)
  • Több raktár kezelése, adó és vámraktár kezelés
  • Lejárati idő, karantén kezelés
  • Mobil eszköz, vonalkód támogatás

CRM, Partnerkapcsolatok

A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő elemi eseményekből építhetők fel. Az eseményekben feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak.

  • Ügyfelek kezelése
  • Kampányok támogatása
  • Potenciális érdeklődők kezelésére

Webáruház – Partnerközpont

A sERPa integrált Partnerközpont modulja olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le. A webáruházba felvett adatok on-line átkerülnek az üzemeltető sERPa adatbázisába. Használata főleg nagykereskedő cégeknek ajánlott, akik egyrészt az üzleti partnereiktől (kiskereskedelmi vevőiktől) ezen keresztül kapják meg a vevő rendeléseket, másrészt bizonyos információkat ezen keresztül juttatnak el a partnerek felé. Az üzemeltetőnek lehetősége van rá, hogy egy sERPa adatbázisból több B2B Webáruházat is üzemeltethessen az eltérő jellegű termékeinek az értékesítésére. A különböző webáruházak megjelenése bizonyos mértékig szabályozható a felhasználói felületről, így vizuálisan is eltérően kinéző webáruházak hozhatók létre.

Alapvető funkciók:

  • Termékinformációk, képek, részletes termékleírások megjelenítése
  • Árak megjelenítése
  • Kosár funkció
  • Különböző fizetési módok kezelése
  • Akciók megjelenítése, akciós újság feltöltése
  • Vevői rendelések megjelenítése
  • Folyószámla információk
  • Adategyeztető felület
  • Beépített üzenetküldő rendszer
  • Kérdőív funkció

Bérszámfejtés

A sERPa rendszer integrált HR funkciókkal rendelkezik, mely lehetővé teszi a dolgozók bérhez kapcsolódó adatainak nyilvántartását, a bérszámfejtést. A jelenléti ív és a díjazási adatok alapján elvégezhető a számfejtés és bérjegyzék nyomtatható. Rendelkezik a TB kifizetőhelyi feladatok ellátására szolgáló kiegészítő funkciókkal. Az ÁNYK program felé átadhatók a bevallások.

A rendszerben kezelhetők:

  • a dolgozók személyi adatai (képzettség, eltartottak, nyelvismeret)
  • a személyhez kötődő jogviszony (munkaszerződés)
  • a magánnyugdíjpénztári és a szakszervezeti tagság,
  • a béren kívüli juttatások (cafeteria)
  • a költségelszámoláshoz kapcsolódó információk és a szükséges levonások.

Termelés

A sERPa gyártási, termelési tevékenységet támogató moduljai lehetőséget biztosítanak akár egyedi gyártás, akár egyszerű gyártáskövetési feladatok kezelésére. Segítségével egységes rendszerben kezelhetők:

  • a gépek, berendezések, termelő eszközök adatai (üzemidő, élettartam, karbantartási idő) kezelhetők a gyártási rendelések
  • definiálhatók termékenként a termelési törzsadatok (anyagnorma, időnorma, melléktermékek, selejtezés
  • ütemezhetők a gyártási folyamatok, gyártási műveletek
  • automatizálhatók a készletmozgások
  • tervezhetők a gyártáshoz kapcsolódó beszerzések
  • biztosítja a gyártási szám, sarzs szám kezelését.

Iratkezelés

A sERPa iratkezelés biztosítja a bejövő és kimenő iratok nyilvántartását, archiválását. Az iratok csoportosíthatók, kategóriákba sorolhatók (a kategóriákra később szűrni lehet). Az iratok közvetlenül megtekinthetők a programból. Mivel az iratok munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. A rendszer integráltságából adódóan az iratok a szükséges modulokból közvetlenül előhívhatók. Naplózás biztosítja az iratokon végrehajtott módosítások nyomon követését.

Főbb funkciók:

  • irat iktatás, Outlook irat iktatás Drag&Drop módszerrel
  • csoportos PDF iktatás
  • szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
  • keresés
  • irat igazolás
  • értesítés irat iktatásról
  • naplózás

Tudjon meg többet piacvezető vállalatirányítási és ügyviteli rendszereinkről!

Bemutató kérés
Bemutató kérés

RÓLUNK MONDTÁK

TE-DI Trade Kft.

“A Partnerközpont alkalmazásával egy rugalmas és naprakész rendszert használhatunk, amely lehetővé teszi, hogy Partnereink mindig az aktuális készletet, illetve az ügyfélcsoportjuknak megfelelő akciós kínálatot lássák, és ügyfélfüggő, egyedi árakon tudjanak vásárolni.”

PÁSZTOR ANDRÁS, ügyvezető igazgató TE-DI Trade Kft
ZLT Magyarország Kft.

“Kiváló minőségű szoftver, elsőrangú támogatói háttér és optimális költségszint a bevezetés és a support során. Az üzleti folyamatok a legmagasabb szinten monitorozhatók, ezért egyszerűsödött a döntés-előkészítés és a vezetői döntéshozatal folyamata.”

SVIDRÓ MÁTYÁS, ügyvezető igazgató ZLT MAGYARORSZÁG KFT.
MANAGE KFT.

“A sERPa-val a könyvelésből Excel táblázatok vagy más fájlok készíthetők, melyek e-mailen is eljuttathatók az ügyfeleinknek, így szolgáltatva tovább alakítható információkat. A számlatükör angol vagy német nyelven is kinyerhető.”

FAZEKAS GÁBOR, ügyvezető MANAGE KFT.
TOMAPLAST KFT.

“Számunkra a rendszer legnagyobb előnye, hogy gyorsan tudunk számlát és szállítólevelet kiállítani.”

TÓTH MIKLÓSNÉ, ügyvezető igazgató TOMAPLAST KFT.
KATOFER KFT.

“A bevezetés óta az adatokat csak egy helyen kell berögzíteni, így a hibalehetőségek is leszűkültek amellett, hogy rengeteg időt takarítunk meg.”

KATÓ ENDRE, ügyvezető igazgató KATOFER KFT.
DEBRECENI SPORTCENTRUM KFT.

“A sERPa Raktárgazdálkodás megoldása és magának a rendszernek az integráltsága nélkülözhetetlen számunkra a mindennapokban.”

ORENDI MIHÁLY, ügyvezető igazgató DEBRECENI SPORTCENTRUM KFT.
CALDERA KFT.

“A Nagy Machinátor ügyviteli szoftvert használjuk, mely lehetőséget ad az adatok Excel táblába történő exportálására, illetve partnereinknél vezetett pénzügyi nyilvántartások importálására is.”

VARGÁNÉ BÓNÁCZ ANIKÓ, ügyvezető igazgató CALDERA KFT.
BEST-OUTSOURCE KFT.

“A kezdetek óta a Nagy Machinátort használjuk és hogy jól választottunk, abban megerősít minket ügyfeleink pozitív visszajelzése is.”

HORVÁTH ANDREA, ügyvezető igazgató BEST-OUTSOURCE KFT.
GOLDENEGGS KFT.

“A rugalmas paraméterezésnek köszönhetően a cégvezetés igényeihez igazított listák segítségével könnyebb és hatékonyabb az irányítás, az információhoz jóval hamarabb jutunk és azok pontosabbak, mint korábban.”

MÉNESI TAMARA, ügyvezető igazgató GOLDENEGGS KFT.

1450

AKTÍV ÜGYFÉL

8200

FELHASZNÁLÓ

28

ÉV TAPASZTALAT