vissza a Nagy Machinátor üzleti funkciókhoz

    Beszerzés, logisztika

    A Nagy Machinátor az áruforgalom teljes körű kezelésére szolgáló pontos és megbízható raktári és rendelés nyilvántartó rendszer. A terület moduljaival a legösszetettebb raktári rendszerek működtetése is megoldható a rendelés beérkezésétől az áru összekészítésen és a fuvarszervezésen át a kiszállításig.

    Alapvető funkciók

    • Automatizmusok: Beszerzés – Rendelés párosítás, Minimális árrés generálás)
    • Raktárforgalmi mozgások rögzítése
    • Gyártási számos termékek kezelése
    • Garancia, szavatossági idő kezelés
    • Árajánlat készítés
    • Komissiózás – Bővebben
    • Vevői igények nyilvántartása
    • Vevői igények nyilvántartása
    • Szállítói megrendelések nyilvántartása
    • Keretszerződés rögzítése, a szerződések állapotának nyilvántartása
    • Szállítható készlet meghatározás (Foglalás)
    • Szállítórendelés allokálás várható vevőigény alapján

    Kereskedő cégek további funkciói

    A beszerzési folyamatot a helyi adatságoknak megfelelően egyedileg lehet kialakítani programunkban. Kezdve a beszerzési javaslatok egyedi algoritmusától, az áru érkeztetési folyamaton keresztül, a szállítószámlák befogadásáig.

    • Beszerzési javaslat tétel – Bővebben
    • Szállító kiválasztása különböző szempontok alapján – Bővebben
    • Áruátvételi folyamat teljes támogatása – Bővebben
    • EKÁER – Bővebben
    • Áruérkeztetés – Bővebben
    • Áruátvétel – Bővebben
    • Beszerzésgenerálás – Bővebben
    • Betárolási utasítás – Bővebben
    • Számlabefogadás – Bővebben
    • Beszerzési ár képzés fuvar és egyéb költségek figyelembevételével – Bővebben

    A Nagy Machinátor ügyviteli rendszerünk sikere számokban

    Nagy Machinátor ügyfeleink

    Büszkék vagyunk, hogy az ügyviteli rendszer megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.