Beszerzés, logisztika
A sERPa logisztikai moduljai támogatják a beszerzési folyamatokat, a logisztikai műveleteket, raktározási, fuvarszervezési feladatokat. Segítségével biztosítható a készlet optimális szinten tartása, a vevői és szállítói rendelések összehangolása.
Alapvető funkciók:
- Termékek, cikkek nyilvántartása, tulajdonságok kezelése, vonalkódrendszerek támogatása
- Bejövő árajánlatok kezelése, ajánlat import, szállítói rendelések teljes körű kezelése
- Nyilvántartási ár kezelés (FIFO, Mérlegelt, Elszámoló), egyéb költségek beszámítása
- Több raktár kezelése, adó- és jövedéki raktár kezelés
- Beszerzési terv készítése (gyártási terv alapján alapanyagokra vagy Forecast alapján termékekre adunk beszerzési javaslatot)
- Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, MFC, Nagel, iLogistic)
- Automatikus beszerzési rendelés generálás
- Szezonális készletszint-figyelés, készlet korosítás
- Fuvarszervezés, komissió támogatás
- Telephelyek-raktárak közötti belső rendelések kezelése
- Leltározási folyamatok többféle támogatása, visszáru figyelés
- Elektronikus adatkapcsolat az EDI rendszerben érkező rendelések kezelésére
- Import folyamatok támogatása
- EKÁER kezelés
Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban
390
Aktív ügyfél
4469
Felhasználó
30
Év tapasztalat
sERPa ügyfeleink
Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.