vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

Beszerzés, logisztika

A sERPa logisztikai moduljai támogatják a beszerzési folyamatokat, a logisztikai műveleteket, raktározási, fuvarszervezési feladatokat. Segítségével biztosítható a készlet optimális szinten tartása, a vevői és szállítói rendelések összehangolása.

Alapvető funkciók:

  • Termékek, cikkek nyilvántartása, tulajdonságok kezelése, vonalkódrendszerek támogatása
  • Bejövő árajánlatok kezelése, ajánlat import, szállítói rendelések teljes körű kezelése
  • Nyilvántartási ár kezelés (FIFO, Mérlegelt, Elszámoló), egyéb költségek beszámítása
  • Több raktár kezelése, adó- és jövedéki raktár kezelés
  • Beszerzési terv készítése (gyártási terv alapján alapanyagokra vagy Forecast alapján termékekre adunk beszerzési javaslatot)
  • Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, MFC, Nagel, iLogistic)
  • Automatikus beszerzési rendelés generálás
  • Szezonális készletszint-figyelés, készlet korosítás
  • Fuvarszervezés, komissió támogatás
  • Telephelyek-raktárak közötti belső rendelések kezelése
  • Leltározási folyamatok többféle támogatása, visszáru figyelés
  • Elektronikus adatkapcsolat az EDI rendszerben érkező rendelések kezelésére
  • Import folyamatok támogatása
  • EKÁER kezelés

Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban

Ügyfeleink

Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.