NM Webáruház kapcsolatok – akciós ajánlat!

Tudta, hogy Nagy Machinátor ügyviteli rendszere képes kommunikálni webáruházával, egy úgynevezett API kapcsolat segítségével?

Az API kapcsolat egy olyan eljáráshalmaz, mely segítségével programunk adatot cserél más szoftverekkel (például: számlázó, készletkezelő, vagy webáruház). Ez a kapcsolat webshopot üzemeltető Partnereink számára különösképpen hasznos, hiszen egyszerűen, gyorsan, folyamatosan biztosított az adatcsere a webáruház és az ügyviteli rendszer között.

A Nagy Machinátor jelenleg három bérelhető webáruház-szolgáltatóhoz képes kapcsolódni, ezek az UNAS, a Shoprenter és a most bemutatkozó Shopify interface.

Kösse össze meglévő webáruházát ügyviteli rendszerével, válassza bérelhető webáruház szolgáltatókhoz kapcsolódást biztosító moduljainkat most
kedvezményes áron!

3 felhasználóra: 65.500 Ft helyett 20% kedvezménnyel 52.990 Ft
5 felhasználóra: 82.200 Ft helyett 20% kedvezménnyel 65.990 Ft
10 felhasználóra: 108.200 Ft helyett 20% kedvezménnyel 86.990 Ft

A kedvezmény 2022. jún. 30. -ig érvényes!

ÉRDEKEL A MEGOLDÁS!

Mindezen felül, a Nagy Machinátor ügyviteli rendszer “általános webáruház integrációs megoldásának” segítségével bármely egyedi webáruházhoz való kapcsolódást nagyon rövid időn belül képes megoldani, mely megoldással kapcsolatban keressen bennünket bizalommal!

Miért használjon API kapcsolatot?
• Az API vagy „Application Program Interface” rutinok, protokollok és eszközök halmaza szoftveralkalmazások létrehozásához. Az API képes kommunikálni és információkat megosztani más megoldásokkal.
• Az ERP-megoldások API kapcsolattal való kezelésének egyik fő előnye, hogy lehetővé teszi a valós idejű integrációt webáruházakkal. Az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára ez az integráció kulcsfontosságú eleme a sikeres online áruház működtetésének.
• Bár a front-end az e-kereskedelmi kiszolgálás egyik legfontosabb eleme, a rendelések tényleges komissiózását, csomagolását és kiszállítását szolgáló háttérfolyamatok ugyanolyan fontosak. Ezért a háttérben működő ERP-szoftver és a webáruház közötti integráció meghatározhatja, hogy a rendelések milyen gyorsan jutnak el az ügyfelekhez, és ennek eredményeképpen nagy hatással lesznek az eredményekre és az ügyfelek elégedettségére.