Optimalizálja kereskedelmi Folyamatait a sERPával

    Gondolt már arra, hogy kereskedelmi folyamatait egy rendszerből is kezelhetné teljeskörűen?

    ÉRdekelnek a részletek

    A sERPa E2E logisztikai megoldásai segítik optimalizálni a vállalkozása kereskedelmi  teljesítményét és hatékonyságát.
    Tartsa kézben folyamatait a sERPa integrált vállalatirányítási rendszer segítségével!

    sERPa ügyfeleink

    Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási rendszerünk E2E logisztikai megoldásaival minden nap támogatjuk partnereinket a sikerhez vezető úton.

    End2End kereskedelmi és logisztikai megoldások
    a sERPa vállalatirányitási rendszerben

    KKV vagy nagyvállalat, kevés vagy sok termék és egy vagy több tárhely, kis kézi vagy automatizált nagy raktár, egyszerűbb vagy bonyolultabb folyamatok, mindenre megoldást nyújtanak a sERPa jól paraméterezhető megoldásai!

    Logisztikai és kereskedelmi megoldás csomagok kkv-tól nagyvállalatokig

    Elsősorban tárhely, gyártási szám és lejárat kezelés nélkül. Tárhely erős megkötésekkel lehetséges. Papír alapú kiszedéssel

    • Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
    • Diszponálás – készlet foglalása
    • Raktárkezelés
    • Egyszerű raktári kiadás papíron (kevés termék, és kevés aktív raktár)
    • Gyártási szám kezelés
    • Készlet mozgatás
    • Raktári kiadási listák – gyártási szám és tárhely nélkül
    • Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
    • Csomagok (dobozok) számának megadása
    • Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
    • Számlázás (vevőszámla)
    • Összetett utánvét kezelés
    • Értékhatár biztosítása
    • Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés

    Elsősorban tárhely, gyártási szám és lejárat kezelés nélkül. Tárhely erős megkötésekkel lehetséges. Mobil eszközös kiszedéssel.

    • Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
    • Diszponálás – készlet foglalása
    • Raktárkezelés
    • sERPa Mobilos (PDA) raktári kiadás
    • Gyártási szám kezelés
    • Készlet mozgatás
    • Raktári kiadási listák – gyártási szám és tárhely nélkül
    • Vonalkód kezelés
    • Végtelen számú termék kezelése
    • Tárhely megadási lehetőség
    • Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
    • Csomagok (dobozok) számának megadása
    • Futárszolgálati kapcsolatok – címke generálása
    • Futárszolgálati állapotok kezelése, visszatöltése, frissítése
    • Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
    • Számlázás (vevőszámla)
    • Összetett utánvét kezelés
    • Értékhatár biztosítása
    • Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés
    • Visszárukezelés – sztornó és módosító számlák

    Tárhely, gyártási szám és lejárat kezeléssel.
    Mobil eszközös kiszedéssel, komissió megoldásokkal és rediszponálással.

    • Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
    • Diszponálás – készlet foglalása
    • Raktárkezelés
    • sERPa Mobilos (PDA) raktári kiadás
    • Gyártási szám kezelés
    • Készlet mozgatás
    • Raktári kiadási listák
    • Vonalkód kezelés
    • Végtelen számú termék kezelése
    • Tárhely megadási lehetőség
    • Komissio kezelés – automata komissió
    • Komissió foglalás – tételek, gyártási szám, tárhely
    • Komissió utasítás – kiszedés indítás: papíros kiszedés túratervvel vagy gépi kezelés
    • Lejárat kezelés, raktári logika kezelésmennyiség kezelés a komissióban
    • Komissió feldolgozás – szállítólevél, futárcímke, számlázás, csomagok (dobozok) számának megadása
    • Automatikus üzenetek
    • Kapcsolat raktárkezelő rendszerekkel
    • Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
    • Csomagok (dobozok) számának megadása
    • Futárszolgálati kapcsolatok – címke generálása
    • Futárszolgálati állapotok kezelése, visszatöltése, frissítése
    • Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
    • Számlázás (vevőszámla)
    • Összetett utánvét kezelés
    • Értékhatár biztosítása
    • Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés
    • Visszárukezelés – sztornó és módosító számlák
    • Rediszponálás – készletszintek alapján szállítórendelések ellenőrzése vagy szállítórendelés automatikus indítása

    Ajánlatunk

    Díjmentes bemutatónk során tanácsadóink megismerik jelenlegi folyamatait, javaslatot tesznek az optimális rendelési, készletezési, raktározási, komissiózási folyamatok kialakítására, valamint a sERPa rendszer egyéb elemeire.

    +

    Továbbá a kereskedelmi folyamatainkban érintett
    modulok listaárából 20% kedvezményt is biztosítunk:

    • Keretrendszer,
    • Rendelés-nyilvántartás,
    • Komissió,
    • sERPa Mobil,
    • Készlet,
    • Futárszolgálat.

    Ajánlatunk 2025. március 31-ig érvényes!**

    Futárszolgálati interfész

    A szállítandó rendelések teljes üzleti folyamatot lefedő kényelmes és hatékony kezelése a különböző futárcégekkel történő kommunikáció automatizálásával.

    • Futárszolgálati kapcsolatok kezelése (MPL, GLS, PPP, Sprinter)
    • Futáros szállítású rendelések teljeskörű (end2end) támogatása a rendelésfelvételtől a kiszállításig

    Raktárirányítási rendszer interfész

    A rendszer fő funkciói: raktári integráció, külső interfészek, automatikus készletegyeztetés, szállítórendelések és vevői szavatosság kezelés.

    • Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, Waberer’s, MFC, Nagel, Thor, BOY)
    • Speciális interfész külső szolgáltatók rendszereihez
    • Szállítórendelések átadása és beszerzett áruk készletre vétele

    Egyéb logisztikai interface

    A sERPa az iLogistic API-n keresztül integrálódik a fulfillment szolgáltatásokkal, míg a Mobisol interfészen keresztül támogatja az offline értékesítést és az adatszinkronizációt a PMS rendszerekkel.

    • Együttműködés más logisztikai rendszerekkel (iLogistic, Mobisol)
    • iLogistic fullfillment szolgáltató kapcsolat kezelés API-n keresztül
    • Mobisol és PMS offline értékesítés támogató rendszer kapcsolat interfészen keresztül

    Egyeztessünk időpontot, ahol részletesen
    bemutatjuk Önnek a sERPa kereskedelmi folyamataiban rejlő lehetőségeket!










      *Az űrlapon az egyes mezők *-gal jelöltek – ezek kitöltése kötelező, ezek hiányában az űrlap elküldése nem fog megtörténni. 

      **Az akciós ajánlat feltételei

      A jelen akcióban megjelölt kedvezmények a 2025. március 31-ig  leadott igények esetén érvényesek. A 20 % kedvezmény csak a megjelölt modulokra érvényesek: Keretrendszer, Rendelés-nyilvántartás, Komissió, sERPa Mobil, Készlet, Futárszolgálat.

      A PROGEN Kft. fenntartja a jogot az akció megváltoztatására, és szükség esetén visszavonására.

      Miért érdemes a sERPa integrált ügyviteli rendszert választani?