vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

CRM, Partnerkapcsolatok

A sERPa CRM folyamatokat támogató moduljai integrált rendszerben kezelik a vállalat ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységét a potenciális érdeklődők kezelésétől a meglévő ügyfelek folyószámla egyeztetéséig. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő elemi eseményekből építhetők fel. Az eseményekben feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak.

  • Ügyfelek, ügyféladatok széles körű kezelése
  • Munkafolyamat-irányítás (workflow kezelés)
  • Potenciális érdeklődők kezelése
  • Automatikus vagy manuálisan indított e-mail értesítések
  • Ügyfélkategorizálás integrált alkalmazása a különböző modulokban
  • Kampányok támogatása
  • Értékesítés utáni ügyfélgondozás
  • Dokumentumok drag&drop archiválására

Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban

sERPa ügyfeleink

Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.