A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel felmerülhet a kérdés, hogy hogyan tudnák irodán kívülről, távolról megoldani a sERPában történő munkavégzést. Ebben szeretnénk Önöknek segítséget nyújtani.

A sERPa integrált vállalat irányítási rendszert az Önök hálózati beállításaitól függően a Távoli Asztal (RDP) kapcsolat segítségével zavartalanul tudják otthonról is használni. Illetve megfelelő technikai feltételek mellett a VPN kapcsolat is megoldást nyújthat. VPN kapcsolat esetében egy sERPa klienst kell a saját otthoni gépünkre telepíteni az Önök szerveréről, illetve Távoli Asztal kapcsolat esetében a saját szerverükön elérhető sERPa alkalmazás használható.

Amennyiben Önöknél ez a lehetőség jelenleg nem megoldott, úgy kérje Rendszergazdájuk segítségét. Természetesen kérdés esetén fordulhatnak hozzánk is bizalommal. A support@serpa.hu vagy az uzemeltetes@progen.hu e-mail címen várjuk megkeresésüket.

Fontosnak tartjuk ebben a helyzetben, hogy az otthoni munkavégzés a legnagyobb mértékben megvalósítható legyen. Azzal tehetjük talán a legtöbbet, ha a szigorú higiéniás szabályok betartása mellett mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél kisebb közösségekben történjen a munkavégzés, megóvva ezzel a munkatársaink egészségét. Ebben segítséget jelenthet a sERPa Iratkezelés modul használata, amellyel a rendszeren belül digitalizált iratokkal, papírmentesen tudjuk végezni napi feladatainkat.

Az otthoni munkavégzések támogatásához, azon partnereink részére, akik még nem rendelkeznek a modul felhasználási jogosultságával, az Iratkezelés modul használatát 3 hónapig díjmenetesen biztosítjuk.

Az Iratkezelés modul lehetőséget biztosít a bejövő és kimenő iratok nyilvántartására, iktatására. Az iratok közvetlenül megtekinthetők a programból, munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. Amennyiben szeretnének élni ezzel a lehetőséggel kérjük keresse kollégáinkat a support@serpa.hu e-mail címen!

A sERPa integrált vállalatirányítási rendszer más módon is támogatja a távmunka megvalósítását:

• Az Eseménykezelés (CRM) modul használatával feladatok és határidők kerülhetnek kiosztásra, melyről a beépített automatizmusok segítségével az érintettek e-maileket és belső üzeneteket is kaphatnak. A folyamatokat felépítő események a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók, meghatározott szabályoknak megfelelően egymást követő eseményekből építhetők fel.

• A sERPaMobil megoldás segítségével az értékesítést, rendelést, eseménykezelést, vagy rendszeres ügyféllátogatást, illetve lekérdezéseket végző munkatársak böngészőprogramon keresztül (Okostelefonon, Tableten) online érhetik el a központi sERPa adatbázist, amelybe adatokat tudnak felvenni, lekérdezni, vagy akár módosítani.

Az Eseménykezelés vagy sERPaMobil modulokról kérje ajánlatunkat a support@serpa.hu e-mail címen!