Iratkezelés, folyamatirányítás

    Mivel az iratok munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. A rendszer integráltságából adódóan az iratok a szükséges modulokból közvetlenül előhívhatók. Naplózás biztosítja az iratokon végrehajtott módosítások nyomon követését.

    Főbb funkciók:

    • irat iktatás, Outlook irat iktatás
    • iratok biztonságos tárolása SQL adatbázisban
    • csoportos PDF iktatás
    • szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
    • keresés
    • irat igazolás, irat hozzáférés jogosultsági rendszer
    • értesítés irat iktatásról (belső és email üzenetek)
    • naplózás

    A sERPa rendszerben megtervezhetők és automatizálhatók a cég munkafolyamatai, előre definiálhatók a feladatok, határidők és felelősök. A rendszer célja a lehető leghatékonyabb munkavégzés, az erőforrások optimális kihasználása.

    Lehetőséget biztosít

    • a munkafolyamot megtervezésére,
    • a feladatok kiosztására, kapcsolódó dokumentumok kezelésére,
    • a munkafolyamatok aktuális státuszának (állapotának) nyilvántartására.

    A sERPa rendszer on-line munkavégzést, távmunka támogatást tesz lehetővé földrajzi távolságtól függetlenül. A program MS SQL adatbázis-kezelő programot használ, ami nagyfokú adatbiztonságot nyújt és kizárja az adatvesztés lehetőségét (AD integráció). A felhasználók jogosultsági szintjeit windows autentikáció védi. Biztonságos csatornán, távoli asztali kapcsolaton keresztül végezhető valamennyi munkafolyamat, a felvett adatok redundancia kizárásával azonnal, integráltan kerülnek a rendszerbe. Lehetőség van a rendszerből üzenetek küldésére, előre definiált felhasználói szerepek szerint automatizmus beállításával, akár a rendszeren belül, akár e-mailen keresztül. A rendszerbe bevitt adatok és az azokon történt változások naplózásra kerülnek.